استاندارسیستان و بلوچستان: رشد اعتباری سیستان و بلوچستان ۹۸ درصد است

زاهدان (پانا) - رشد ۹۸ درصدی اعتبار امسال استان سیستان و بلوچستان در مقایسه با دهه فجر و هفته دولت سال گذشته نشان از توجه نظام و دولت به این استان است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندارسیستان و بلوچستان: رشد اعتباری سیستان و بلوچستان ۹۸ درصد است

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، در نشست شورای اداری شهرستان سراوان در سرای فرهنگ و ارشاد این شهرستان اظهار کرد: هزار و ۲ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در سیستان و بلوچستان افتتاح و ۱۷۸ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می شود.

او ادامه داد: پروژه های افتتاحی امسال در مقایسه با هفته دولت سال گذشته از نظر تعداد ۲۲درصد و از نظر اعتبار ۲۴۰ درصد رشد نشان می دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید دستاوردهای نظام برای مردم به درستی تبیین شود، عنوان کرد: هر کس بر مدار ایجاد ناامیدی و یاس در دل مردم حرکت کند یا از دشمن است و یا اینکه نمی‌داند به نفع دشمن کار می کند.

موهبتی بیان کرد: کارها و خدمات مناسب بسیاری در کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان انجام شده و در حال انجام است که باید به درستی برای مردم تبیین شود.

موهبتی بااشاره به انتخابات پیش رو و دعوت مردم به حضور و مشارکت پررنگ در این صحنه، تصریح کرد: امروزه در جنگ تحمیلی تحریمی و اقتصادی قرار داریم که حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان توجه به منطقه آزاد چابهار، ایجاد منطقه آزاد در سیستان، توجه به حوزه راه آهن، بزرگراه، آب آشامیدنی، فرودگاه، مرز، سند توسعه محور شرق، توسعه سواحل مکران و آمایش سرزمین سیستان و بلوچستان را از مهمترین خواسته های استان عنوان کرد که خوشبختانه از جانب نظام و دولت به این بخش ها نگاه ویژه ای شده و کارهای مناسبی در این حوزه ها درحال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار