نشست منتخبین شورای دانش آموزی منطقه 12

تهران (پانا) - جلسه ای درسالن اجتماعات منطقه 12، با حضور شاه منصوری، مدیرکل منطقه کریوند، معاون پرورشی، خلیلی، مدیرسازمان دانش آموزی وشمشادی، کارشناس سازمان دانش آموزی با منتخبین شورای ، دانش آموزی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست منتخبین شورای دانش آموزی منطقه 12

کریوند، معاونت پرورشی ضمن خیرمقدم به اعضای شورای دانش آموزی و تشکر وقدردانی از حضورآنان وهمکاران سازمان دانش آموزی که تمهیدات این جلسه را فراهم نمودند. چهل ویکمین سالگرد، پیروزی انقلاب اسلامی راتبریک وتهنیت گفت. ویاد وخاطره شهیدان و ایثارگران را گرامی داشت. کریوند گفت: ایمان واراده ملت، نفوذ رهبری، وحدت مردم وکانون های نقش آفرین، درکنار هم حوادث پیروزی را رقم زده است. واقعیت این است که موفقیت با هدف به دست می آید و حاصل هدف گذاری دقیق است. کریوند در ادامه وظایف دانش آموزان را برای اعضای شورا بیان کرد.وافزود، شورای دانش آموزی، پل ارتباطی در زمینه های مختلف، بین مدرسه و دانش آموزان ایجاد می کند. سپس در مورد بیانیه گام دوم انقلاب ، که مخاطب اصلی این بیانیه نوجوانان و جوانان هستند صحبت کرد.
خلیلی، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه۱۲ گفت: شورای دانش آموزی، نهادی است که در درون مدرسه ها درست شد. ودرباره اهداف شورا و عملیاتی کردن برنامه ها، توضیح داد و اینکه تلاش های دانش آموران را باید از بالقوه به بالفعل تبدیل کرد و استعدادها را شکوفا کرد.اعضا شورا، هریک نظرات وپیشنهادات خود را در مورد نقاط ضعف وقوت مدارس وطرح ها و برنامه های آتی خود ارائه نمودند. شاه منصوری، بعد ازشنیدن صحبت ها ونظرهای اعضای شورا به سئوالات پاسخ داد. در آخر شاه منصوریری، در مورد مزیت هنر آموزی وتبدیل مطالب نظری به مهارتی صحبت کرد که ایده ها به پدیده ها تبدیل شوند.واز اهداف کوچکتر، شروع کرده، و به اهداف بزرگتر دست پیداکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار