نواخته شدن زنگ انقلاب در دبستان شاهدلاله های آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری

شهرری (پانا) - همزمان با فرارسیدن سالروز آغاز دهه مبارک فجر وباحضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، زنگ انقلاب در دبستان دخترانه شاهد لاله های آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ انقلاب در دبستان شاهدلاله های آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری

بهروز نصیری رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبستان دخترانه شاهد لاله ها گفت: ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل به کشور پس از سالها انتظار ملت ایران برای آمدن ایشان بود که سرانجام این خواسته به حق مردم در چنین روزی در بهمن ۵۷ محقق شد.

او در ادامه افزود: بازگو کردن خاطرات آن دوران، بیان دلیل پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح علت نابودی رژیم منحوس پهلوی برای دانش آموزان و نسل امروز سبب روشنگری آنها می‌شود.

او با اشاره به اینکه رشد علمی و فناوری در عرصه های گوناگون از دستاورهای پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، یادآور شد: انقلاب اسلامی موجب پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری خاطر نشان کرد: مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی هر سال از ۱۲ تا بیست و دوم بهمن با هدف ترویج فرهنگ انقلابی و دینی و همچنین آشنایی نسل امروز با اندیشه ها و آرمان‌های امام راحل در مدارس برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در دوره ستم شاهی طاغوت امکانات کنونی برای ادامه تحصیل دانش آموزان وجود نداشت، عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم زورگو و ستمشاهی پهلوی به ملت ایران ظلم می کرد و به مستضعفان و قشر محروم جامعه توجهی نداشت.

نصیری اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سبب استقلال و آزادی کشور ایران و نجات مردم از دست ستمگران و استکبار جهانی شد تا ملت به آقایی و بزرگی برسید.

او ادامه داد: شاه ایران در دوره حکومت خود، مخالفانش را در زندان‌ها به بدترین وضع شکنجه می‌داد، کشتار جمعی مردم معترض در خیابان‌ها را به راه می انداخت و هیچ کدام از این موارد هم برایش اهمیتی نداشت.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: امام راحل با شجاعت و اقتدار در برابر شاه و هم پیمانانش ایستاد و هیچ واهمه و هراسی به دل راه نداد.

بهروز نصیری افزود: شهدای انقلاب اسلامی، چراغ روشن و هدایتگر نسل امروز برای تفهیم اهداف و آرمان‌های امام راحل بوده و نسل امروز باید با سبک زندگی این افراد ارزشمند و موثر آشناتر شوند.

زنگ انقلاب در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری باحضور جمعی از معاونان مدیر منطقه، کارکنان، اولیای دانش آموزان و دانش آموزان دبستان دخترانه شاهد لاله ها به صدا درآمد.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار