نبود حتی یک وسیله نقلیه عمومی مناسب‌سازی شده برای معلولان در خراسان شمالی

بجنورد (پانا) - به‌گفته معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی حتی یک وسیله نقلیه مناسب‌سازی شده برای معلولان در این استان وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نبود حتی یک وسیله نقلیه عمومی مناسب‌سازی شده برای معلولان در خراسان شمالی

به‌گزارش ایسنا، هاشمی اظهارکرد: یکی از مشکلات اساسی معلولان جسمی و حرکتی نبود وسایل نقلیه عمومی مناسب سازی شده برای این قشر از جامعه است.

او افزود: وسایل نقلیه عمومی مناسب‌سازی شده یکی از نیازهای اساسی معلولان است و نهادهایی همچون شهرداری باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

هاشمی ادامه داد: علاوه‌بر آن یکی دیگر از نیازهای ضروری معلولان این استان، خیابان‌های مناسب‌سازی شده است که البته در شهر بجنورد برخی از خیابان‌ها مناسب‌سازی شده‌اند اما در آن‌ها نیز اشکلاتی وجود دارد.

او با اشاره به اینکه برای حل این مسائل جلسات استانی برگزار می‌شود، اظهارکرد: طی این جلسات قرار بر این شد تا یکی از خیابان‌های بجنورد به‌عنوان خیابان پایلوت در مناسب‌سازی ویژه معلولان در نظر گرفته شود و خیابان‌ها، بانک‌ها، مغازه‌ها و ... برای این قشر از افراد مناسب‌سازی شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه افراد معلول تحت‌پوشش این اداره کل در حال افزایش است، تصریح کرد: هم‌اکنون 21 هزار و 400 معلول تحت‌پوشش این اداره کل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار