نواخته شدن زنگ انقلاب در شهرستان ملارد

ملارد (پانا) - همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند ایران اسلامی ، زنگ انقلاب توسط سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در مدرسه دخترانه شهدای اقتدارمنطقه نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ انقلاب  در شهرستان ملارد

در این مراسم سجاد برنجی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر در سخنانی اظهار کرد: در اولین دهه فجری هستیم که در گام دوم انقلاب به سر می بریم، امیدوار هستیم همه ما و دانش آموزان عزیز با نصب العین قرار دادن بیانیه مهم مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام گام های بلند برداریم.

او در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان و دختران افزود: جمهوری اسلامی ایران، توجه ویژه ای به قشر بانوان در جامعه داشته است. بر اساس آمارهای بین المللی میانگین حضور دختران بعد از انقلاب در دانشگاه ها شصت درصد می باشد که این عدد قبل از انقلاب کمتر از ۲۳ درصد بوده است.

برنجی بیان کرد: نرخ با سوادی دختران و حضور آنان در مناصب دولتی و حاکمیتی بعد از انقلاب رشد چشمگیری داشته که این امر از دیگر برکات و برنامه های ذاتی انقلاب می باشد.

او اذعان کرد: انقلاب اسلامی در حال طی کردن مسیر خود با قدرت و با عزّت و پیام انقلاب در سطح منطقه در حال فراگیر شدن است، شهادت سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی و برگزاری مراسمات یادبود آن عزیز در کشورها نمونه ای از این امر می باشد.

خبرنگار: فاطمه رضایی مدنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار