بیش از یک هزار نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کاشان شرکت کردند

کاشان (پانا) - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: بیش از یک هزار نفر از شهروندان این شهرستان در هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۹۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بیش از یک هزار نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کاشان شرکت کردند

میثم نمکی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: ثبت نام برای حضور در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت که به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، از روز ۲۵ آبان ماه آغاز شده بود.

وی افزود: ایجاد انگیزه در جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان برای فراگیری معارف قرآن، سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد موسسات و مراکز قرآنی، شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان شهرستان از جمله اهداف برگزاری این آزمون‌ است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: آزمون سراسری قرآن و عترت در چهار گروه امتحانی و ۱۶ رشته برگزار می شود که گروه های امتحانی این آزمون شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت (علیهم السلام)، حفظ قرآن کریم و آموزش الکترونیک بود.
نمکی افزود: به افرادی که در این آزمون نمره حد نصاب قبولی را کسب کنند گواهینامه پایان دوره اعطا و به کسانی که امتیاز بالای ٩٥ را کسب کنند لوح تقدیر اهدا می شود.
به گزارش پانا هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش و مؤسسات قرآن و عترت شهرستان کاشان همزمان با سراسر کشور در دو نوبت 8 و 11 صبح روز جمعه 11 بهمن ماه در محل دبیرستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار