طی ۱۰ ماهه نخست امسال انجام شد:

پرداخت حدود 312 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان

قم (پانا) - صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت قم طی 10 ماهه نخست امسال حدود 312 میلیارد ریال به پنج هزار و 98 نیازمند استان، وام پرداخت کرده است.

کد مطلب: ۱۰۰۸۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت حدود 312 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، امیر باوندپوری، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قم با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه این صندوق شامل تسهیلات حمایتی، اشتغال و مسکن است گفت: بخشی از وام‌های این صندوق از طریق بانک مهر ایران کارسازی و پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طی 10 ماهه نخست امسال هزار و 421 وام کارگشایی به مددجویان معیشت بگیر و غیر معیشت بگیر پرداخت شد گفت: این تسهیلات رقمی معادل 58 میلیارد و 426 میلیون ریال است.
باوندپوری شرایط سخت تهیه مسکن و هزینه‌های بالای تأمین مسکن در استان قم را یادآور شد و گفت: طی 10 ماهه امسال برای خرید، ودیعه و تعمیرات مسکن 346 خانوار 20 میلیارد و 410 میلیون ریال از طریق صندوق پرداخت‌شده است.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قم بابیان اینکه در 10 ماهه امسال 293 نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغال از وام خودکفایی و اشتغال این صندوق بهره‌مند شده‌اند گفت: بیش از 30 میلیارد و 23 میلیون ریال وام برای کسب‌وکار مددجویان و فرزندان آن‌ها پرداخت‌شده است.
وی همچنین از تعامل بانک مهر ایران با این صندوق یادکرد و گفت: طی 10 ماهه نخست امسال 2597 نفر از معرفی‌شدگان از 190 میلیارد و 345 میلیون ریال وام در قالب کارگشایی، ودیعه مسکن و اشتغال بهره‌مند شده‌اند.
باوندپوری خواستار سپرده‌گذاری مردم و خیران برای امور خیر در این صندوق شد و گفت: از محل همین سپرده‌ها نیز 441 فقره وام به ارزش 12 میلیارد و 313 میلیون ریال به نیازمندان معرفی‌شده از سوی همان سپرده‌گذاران پرداخت‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار