ثبت­ نام آزمون­ های ورودی مدارس تیزهوشان از 26 بهمن ماه تا 2 اسفند

زنجان (پانا) - همایش عوامل اجرائی و آموزشی مدارس استعدادهای درخشان متوسطه دوره اول نواحی یک و دو زنجان در محل دبیرستان فرزانگان2 دوره اول متوسطه شهر زنجان برگزار شد. طبق اعلام رئیس اداره استعدادهای درخشان ثبت­ نام آزمون­ های ورودی مدارس استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 1400-1399، از 26بهمن ماه تا 2 اسفند خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت­ نام آزمون­ های ورودی مدارس تیزهوشان از 26 بهمن ماه تا 2 اسفند

همایش عوامل اجرائی و آموزشی مدارس استعدادهای درخشان متوسطه دوره اول نواحی یک و دو زنجان با حضور رئیس اداره استعدادهای درخشان، رئیس اداره آموزش متوسطه دوره اول اداره کل و معاونین آموزش متوسطه ادارات آموزش و پرورش ناحیه یک و دو زنجان در محل دبیرستان فرزانگان دو متوسطه دوره اول شهر زنجان برگزار شد.

جمال رحمتی رئیس اداره استعدادهای درخشان ضمن اشاره به آئین نامه آموزشی در متوسطه دوره اول، افزود: آگاهی بیشتر قوانین و بخشنامه‌ها توسط دبیران و عوامل اجرائی مدارس و ارائه اطلاعات درست به خانواده ها، موجب کاهش بخشی از استرس و اضطراب در دانش آموزان و اولیا خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: استفاده مفید از ساعات درسی و ساعات ویژه محتوای غنی­ شده در مدارس استعدادهای درخشان، در فرایند یادگیری اثر مطلوب داشته و با افزایش بهره­ وری کلاس­ ها به جای افزایش ساعات درسی منجر به نتیجه بهتر خواهد شد.

رحمتی در ادامه افزود: بنا بر توانمندی بالای دانش ­آموزان مدارس استعدادهای درخشان در یادگیری زبان­ های مختلف، استفاده از روش­های فعال یاددهی - یادگیری در بهبود مهارت مکالمه دانش ­آموزان توصیه می‌شود.

رحمتی با بیان اهمیت آزمون­ های سنجش و پایش علمی از عوامل اجرائی و آموزشی این مدارس خواست با حساسیت بیشتر زمینه لازم برای بهره­ بردن دانش ­آموزان از این ابزار سنجشی فراهم نمایند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان با اشاره به زمان ثبت­ نام در آزمون­ های ورودی مدارس استعدادهای درخشان اظهار داشت: زمان ثبت­ نام آزمون­ های ورودی مدارس استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 1400-1399، از 26بهمن ماه تا 2 اسفند سال جاری خواهد بود.

شایان ذکر است در این همایش همچنین کارگاه های تخصصی گروه های آموزشی مدارس سمپاد برگزار شد و دبیران در این کارگاه ها به بحث و تبادل نظر در خصوص چالش های موجود در کلاس درس و محتوای کتب درسی و تکمیلی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار