نجات معجزه آسای کارگر مرغداری از چاه ۷۰ متری در قزوین

‍ ‍ قزوین (پانا)- قدیر موسی خانی قائم مقام سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از نجات معجزه آسای کارگر جوان مرغداری که در چاه ۷۰ متری سقوط کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نجات معجزه آسای کارگر مرغداری از چاه ۷۰ متری در قزوین

قدیر موسی خانی با اشاره به این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۳ و سیزده دقیقه ظهر امروز در تماس با سامانه ۱۲۵ حادثه سقوط کارگری جوان به داخل چاهی عمیق اطلاع رسانی شد که درپی آن آتش نشانان ایستگاه های۳،۴و ۵ به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه واقع در سه راهی امامزاده اباذر(ع) اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد که یک کارگر ۲۵ ساله به دلیل خراب شدن پمپ آب مرغداری به همراه تعمیرکار مشغول تعمیر آن بوده اند که به دلیل بی احتیاطی ناگهان در چاه آب ۷۰ متری سقوط می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کارگر مذکور در حین سقوط با دستهای خود به کابل برق آویزان می شود و این موضوع باعث می شود که به عمق چاه سقوط نکند و سر وی بیرون از آب بود.

موسی خانی ادامه داد: آتش نشانان نسبت به ایمن‌سازی مکان موردنظر اقدام کردند و یکی از آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص به داخل چاه رفته و در یک عملیات نفس گیر این کارگر را از عمق چاه خارج کرده و به سطح زمین منتقل کردند.

قائم مقام سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این کارگر از ناحیه پا مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار