اختصاص شعب ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به امور بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان

تهران (پانا) - وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسه بررسی مشکلات و مسائل شرکت‌های دانش بنیان بر اختصاص شعب ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به امور بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص شعب ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به امور بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه‌ای که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، برگزار شد به تصویب بخشنامهای که در راستای بسته اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در ابتدای امسال اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این بخشنامه کارگروه مشترکی بین سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های دانش بنیان به منظور رفع ابهام در امور اجرایی شرکت‌های فعال دانش بنیان تشکیل شده است.

وی بر همکاری و تعامل سازمان تامین اجتماعی و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با شرکتهای دانش بنیان تاکید کرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی لزوم تغییر نگرش در موضوع آینده کار را مهم دانست و افزود: با توجه به شرایط حال و آینده بازار کار باید اصلاحاتی در این زمینه شکل گیرد.

در این جلسه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر رسیدگی به امور حسابرسی دفاتر شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت‌های قانونی در امور پژوهشها در صورتی که مغایرتی با قانون نداشته باشد تاکید کرد.

در این جلسه سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور نیز دغدغه‌ها و مشکلات شرکتهای دانش بنیان از جمله در زمینه مسائل بیمه‌ای و بخشودگی جرایم بیمه‌ای این شرکت‌ها را مطرح و از همکاری و تعامل وزیر تعاون، کار و اجتماعی در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار