« سیل مهربانی » دانش آموزان گیلان به سمت دیار تفتان

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش آموزان گیلان از امروز به مدت 7 روز می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص دهند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
« سیل مهربانی » دانش آموزان گیلان به سمت دیار تفتان

معاونت پرورشی و فرهنگی دومین سیل مهربانی هم‌ کلاسی‌ها را با شعار «هر مدرسه یک پایگاه همدلی» در راستای همدلی و همراهی با هم‌وطنان استان سیستان و بلوچستان و برخی از مناطق جنوب شرقی کشور برگزار کرده است.

در مراسم نمادین اجرای دومین طرح سیل مهربانی که امروز (سه شنبه) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در دبستان شاهد سمیه ناحیه یک رشت به همراه ۱۴ مدرسه دیگر این کلانشهر برگزار شد، کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان ۱۴ مدرسه رشت به دبستان سمیه رشت انتقال داده شد.

نادر جهان آرای در مراسم اجرای نمادین طرح سیل مهربانی دو در دبستان شاهد سمیه ناحیه یک رشت ضمن قدردانی از دانش آموزان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده، 56 مدرسه استان "سیستان و بلوچستان" تخریب شده اند که کمک های نقدی دانش آموزان کشور در بازسازی این مدارس کمک کننده است.

وی از معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان گیلان خواست تا بسترهای لازم را برای کمک های دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان فراهم کند. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: دانش آموزان، اولیای محترم و فرهنگیان استان می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی شامل: پوشاک، وسایل بهداشتی، مواد غذایی و آب آشامیدنی به مدت هفت روز به مدیران مدارس تحویل دهند. جهان آرای با اشاره به اینکه سالهایی از خدمتش در آموزش و پرورش را در استان سیستان و بلوچستان گذرانده است؛ گفت : بعد از سیل هفته گذشته سیل مهربانی گیلانی ها در سیستان و بلوچستان جاری می شود.

این طرح که با محوریت سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود کمک‌های دانش‌آموزان، معلمان و اولیا را در اختیار مردم سیل‌ زده استان سیستان و بلوچستان قرارخواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار