بازداشت زن ثروتمند به اتهام ناپدید شدن سرایدار

تهران (پانا) - پرونده ناپدید شدن سرایدار زن ثروتمند، پس از 3 سال با بازداشت این زن به اتهام قتل به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت زن ثروتمند به اتهام ناپدید شدن سرایدار

به‌گزارش ایران، 5 مرداد سال 95 مرد جوانی به‌همراه زن میانسالی به اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت رفته و ناپدید شدن سهراب - سرایدار- را اعلام کردند. مرد جوان که برادر سهراب بود به‌همراه زن میانسال که صاحب‌کار او بود، مدعی بودند که سهراب را روز قبل ربوده‌اند.
برادر سهراب در تحقیقات گفت: سهراب سرایدار خانه زن ثروتمندی به‌نام ترانه است. از آنجا که تمام کارهای این زن را برادرم انجام می‌داد در حکم مباشر او نیز محسوب می‌شد. اما از دیروز برادرم ناپدید شده است نگران او شدیم با ترانه تماس گرفتیم. اما زن میانسال مدعی شد که از او خبری ندارد و سهراب برای انجام کار شخصی از او چند ساعتی مرخصی گرفته و دیگر برنگشته است. از آنجا که ترانه در کار خرید و فروش عتیقه است تصور می‌کنم که برادرم را برای معامله‌ای فرستاده باشد و خریداران عتیقه او را ربوده باشند.

با اظهارات مرد جوان، تحقیقات از ترانه آغاز شد. زن میانسال که ابتدا مدعی بود روز حادثه سهراب برای انجام کار خصوصی از او مرخصی گرفته بود وقتی در مقابل اظهارات خانواده سهراب قرار گرفت، به ناچار صحبت‌های آنها را تأیید کرد و گفت: سهراب برای انجام معامله عتیقه‌ای به دماوند رفت اما بعد از آن دیگر او را ندیدم و تصور می‌کنم افرادی او را ربوده و در محلی مخفی کرده باشند.
با این ادعا تحقیقات ادامه یافت اما فرضیه آدم‌ربایی کم‌کم رنگ باخت و از آنجایی که هیچ سرنخ و مدرکی در رابطه با آدم‌ربایی به‌دست نیامد، قرار منع تعقیب صادر شد. در ادامه بار دیگر خانواده سهراب به دادسرا رفته و این‌بار مدعی شدند که سهراب به قتل رسیده است و اگر ترانه عامل این جنایت نباشد بی‌تردید از سرنوشت برادرمان اطلاع دارد.

بدین‌ترتیب ترانه و چند نفر دیگر که احتمال داده می‌شد از سرنوشت سهراب با خبر باشند به‌دستور بازپرس ششم دادسرای امور جنایی پایتخت بازداشت شدند. اما از آنجایی‌که جسد سهراب پیدا نشد و مدرکی نیز وجود نداشت که نشان دهد مرد جوان به قتل رسیده است، قرار منع تعقیب بار دیگر صادر شد و پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.
اما قضات دادگاه کیفری این‌بار اعلام کردند که زن میانسال در گم شدن سهراب نقش دارد. بدین‌ترتیب ترانه به اتهام مباشرت در قتل عمدی سهراب با قرار وثیقه 500میلیون تومانی تا زمان دادگاه بازداشت شد و پرونده برای محاکمه و صدور حکم به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد بزودی زن میانسال پای میز محاکمه خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار