فرماندار قرچک: پروژه پایش تصویری قرچک طی سال جاری به بهره برداری می رسد

قرچک (پانا) - جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک قرچک با حضور معاون فنی و عمرانی، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار قرچک: پروژه پایش تصویری قرچک طی سال جاری به بهره برداری می رسد

در این جلسه،بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک درسخنانی بر پیگیری لازم برای ارائه خدمات تخصصی پلیس در شهرستان تاکیدنمود.

او در ادامه افزود:بسیاری ازمعضلات ترافیکی شهرستان قرچک طی ماه‌های اخیر کاهش یافته که ناشی از اصلاح نقاط حادثه‌خیز، مدیریت جمعی در شهرستان و ارتقای فرهنگ ترافیک بین شهروندان بوده است.

فرماندار قرچک گفت: بهره برداری از کمربندی شمالی قرچک تأثیر خوبی در رفع گره ترافیکی دشت ورامین دارد و آمار تصادفات و تلفات نیز کاهش می‌یابد.

او بیان کرد: استفاده از تکنولوژی روزدراصلاح ترافیک مؤثر است وخدمات ترافیکی بایددرشهرستان به مردم ارائه شودوبا توجه به وضعیت شهرستان و موقعیت جغرافیایی و جمعیت باید اصلاح ساختار راهور صورت گیرد.

خطیبی خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌ها زمینه سازی کنند تا پلیس تخصصی مستقر شود و مردم بایدبا سهولت کارشان را درمنطقه انجام دهند، همچنین شورای ترافیک در بحث عبور و مرور و احصاء حساسیت‌های ترافیکی نقش دارد و همواره باید تصمیمات کارشناسی بگیرد و از طرفی نظرات مردم را لحاظ کند و با امکانات حداقلی خدمات حداکثری به مردم داده شود و آمار تلفات باید به حداقل برسد.

او در خصوص پروژه پایش تصویری شهرستان نیز عنوانکرد: این پروژه در حال تکمیل است و امسال به بهره برداری می‌رسد و نباید عبور و مرور مردم در معابر با مشکل مواجه شود و همه اصناف بخصوص نمایشگاه داران باید در این راه همکاری لازم را داشته باشند.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار