دومین سیل مهربانی همکلاسی ها در آذربایجان شرقی اجرا می شود

تبریز(پانا) -جلسه هماهنگی طرح "دومین سیل مهربانی همکلاسی ها" در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی استان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین سیل مهربانی همکلاسی ها در آذربایجان شرقی اجرا می شود

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آذربایجان شرقی، در این جلسه گفت: باید به یاد داشته باشیم که ممکن است اتفاقات طبیعی برای استان ما هم رخ دهد. پس دست در دست هم دهیم و به یاری هموطنان خویش بشتابیم.

وی افزود:باید دقت کنیم که در مناطقی از کشور که سیل رخ داده است، امنیت رفتاری دانش آموزان و خانواده ها در خطر افتاده است. در اثر نبود وسایل مورد نیاز نیز آسیبهای بدنی اجتناب ناپذیر است. اطلاعات ما با نحوه رفتار با سیل زدگان باید به روز باشد.

علمی افزود:شماره حساب مرکز نیکوکاری تربیت به صورت حساب متمرکز استانی جهت جمع آوری کمک های نقدی هموطنان و دانش آموزان به مدارس ارسال می شود.

وی خاطر نشان کرد:هموطنان ما در مناطق سیل زده به کمکهای مختلف نیاز شدید دارند. این نیازها در مواردی همچون خوراک، پوشاک و وسایل مختلف می باشد. کمک رسانی بهتر، با کمکهای نقدی انجام خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آذربایجان شرقی افزود: محل جمع آوری کمکهای غیر نقدی سازمان دانش آموزی استان است و فردا مسئولین با حضور در مدرسه حضرت رقیه(س) ناحیه ۳ شروع به اجرای این طرح خواهند کرد.

وی در پایان ادامه داد: با اطلاع رسانی صحیح که انجام می شود ، دانش آموزان و اولیای آنها تا ۸ بهمن فرصت دارند تا اقلام کمکی خود را به مدارس تحویل دهند.

شماره حساب دریافتکمک های نقدی 0110102503002 مرکز نیکو کاری تربیت - کارت مجازی مرکز نیکوکاری 60379199880014195

سامانه پرداخت آنی:#041*8877*
محل جمع آوری کمک های غیر نقدی:سازمان دانش آموزی ( خیابان طالقانی ، ایستگاه لاله زار) و ادارات و مدارس سطح استان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار