مدارس کدام استان‌ها سه‌شنبه تعطیل است

تهران (پانا) - طبق اعلام روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان‌های کشور، مدارس تعدادی از مناطق و‌ شهرستان‌ها به دلیل سیل، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی تعطیل شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کدام استان‌ها سه‌شنبه تعطیل است

طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، همه مدارس ابتدایی، مدارس و مراکز استثنایی شهرستان قاین به جز شهرهای آرین شهر و اسفدن به دلیل برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر فردا سه‌شنبه ۲۴ دی تعطیل است. همچنین مدارس عشایری روستاهای یخاب و چاه مسافر منطقه دستگردان شهرستان طبس به دلیل برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر فردا ۲۴ دی تعطیل است.

چهار محال و بختیاری

اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهار محال و بختیاری در ارتباط با فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح این استان در روز سه شنبه 24 در اطلاعیه‌های نوشت: فردا سه‌شنبه ۲۴ د‌‌ی‌ همه مدارس ابتدایی نوبت صبح استان به جز منطقه میانکوه فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد. اما با توجه به اینکه شروع بارش‌ها از نیمه شب امشب پیش‌بینی شده است چنانچه در ساعات اولیه صبح فردا تصمیم جدیدی اتخاذ شود ساعت ۷ صبح از طریق سیمای مرکز استان و رادیو جهانبین و همچنین پورتال رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان به آدرس www.chb.medu.ir و کانال‌های اطلاع رسانی روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش در فضای مجازی به آدرس chbmedu.ir به اطلاع هم استانی‌ها رسانده خواهد شد.

اردبیل

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، هم اعلام کرد روز سه‌شنبه 24 دی 98 به دلیل بارش برف و برودت هوا، در اردبیل و سرعین مدارس پیش‌دبستانی، ابتدایی و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی؛ در هیر تمامی مقاطع تحصیلی؛ در مشگین‌شهر، ارشق و لاهرود مدارس پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول؛ در خلخال مدارس پیش‌دبستانی، ابتدایی و مدارس استثنایی، در نمین و نیر مدارس پیش‌‌دبستانی و ابتدایی و در کوثر مدارس پیش‌دبستانی در نوبت صبح تعطیل هستند.

سیستان و بلوچستان

روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان هم اعلام کرد با توجه به مسدود بودن جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، گل آلود بودن مسیرهای دسترسی به مدارس و ضرورت صیانت از سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی، بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار، مدارس تمام مقاطع تحصیلی دو شیفت صبح و عصر منطقه دشتیاری فردا سه‌شنبه ۲۴ دی‌ تعطیل است.

آذربایجان غربی

همچنین طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، فردا مدارس ابتدایی شهری و روستایی نواحی یک و دو ارومیه، نقده، پیرانشهر، چالدران، سلماس، تکاب، سردشت و خوی در نوبت صبح تعطیل است و شروع مدارس ابتدایی شهری و روستایی چایپاره و مدارس نازلو نیز با یک ساعت تاخیر انجام می‌شود.

همچنین به دلیل بارش برف و یخبندان و لغزنده بودن معابر عمومی و جاده‌ها فردا سەشنبه ۹۸/۱۰/۲۴ همه مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهری و روستایی شهرستان مهاباد در نوبت صبح تعطیل است.

ایلام

سعید کریمیان، سخنگوی ستاد بحران استان ایلام هم در گفت‌وگو با ایرنا خبر داده با توجه به سرمای هوا توام با بارندگی در ساعات آغازین صبح فردا سه‌شنبه و بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی و بخش کارزان شهرستان سیروان با ۱.۵ ساعت تاخیر راس ساعت ۹ صبح شروع می‌شود.

کردستان

علیرضا منتشلو، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کردستان هم به این خبرگزاری گفت: با توجه به بارش برف، لغزندگی معابر و برودت هوا و طبق هماهنگی انجام شده با فرمانداری بیجار مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی و متوسطه اول سطح شهر و تمام مدارس مقاطع روستایی شهرستان در نوبت صبح فردا سه‌شنبه ۲۴ دی تعطیل است. همچنین ️با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و ادامه بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن معابر نوبت صبح مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول سطح شهرهای مریوان، کانی‌دینار و برده‌رشه نیز تعطیل است.

او افزود: ️نوبت صبح و بعدازظهر مراکز پیش‌دبستانی و تمام مدارس روستایی (ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم) شهرستان مریوان تعطیل است. همچنین با توجه به تصمیم آموزش و پرورش شهرستان دیواندره فردا مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول سطح شهر و روستاهای این شهرستان در نوبت صبح تعطیل و امتحانات مدارس دوره متوسطه دوم و هنرستان‌ها هم با ۲ ساعت تاخیر راس ساعت ۱۰ شروع می‌شود.

زنجان

بنا بر اعلام روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس این استان، به دلیل بارش برف و برودت هوا و یخ‌بندان همه مقاطع تحصیلی مناطق افشار، بزینه‌رود، بخش مرکزی خدابنده، زنجانرود، سجاسرود، سلطانیه و ماه‌نشان در شیفت صبح روز سه‌شنبه ۲۴دی‌ تعطیل است.

همدان

محمد سهرابی، رییس مرکز روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی ۱و۲ همدان، بهار و لالجین، کبودرآهنگ و گل تپه، رزن، درگزین و سردرود، فامنین و قهاوند در نوبت صبح روز سه‌شنبه ۲۴ دی تعطیل اعلام می‌شود.

گیلان

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان هم اعلام کرد به علت بارش برف و لغزندگی سطح معابر فردا سه‌شنبه پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی بخش دیلمان تعطیل است.

آذربایجان شرقی

اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی هم در اطلاعیه‌های اعلام کرد برخی مدارس مناطق این استان به علت بارش برف و برودت شدید هوا فردا سه‌شنبه 24 دی 98 در شیفت صبح تعطیل و برخی مقاطع تحصیلی با تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

طبق این اطلاعیه در بخش نظرکهریزی همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی، منطقه اهر همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری، در منطقه هشترود همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی و همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی منطقه بستان آباد، همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در کندوان، همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در میانه و نیز در منطقه کاغذکنان همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح فردا ۲۴ دی تعطیل هستند.

همچنین در بخش خواجه همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح با 2 ساعت تاخیر، در منطقه هریس همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیرپفعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی مرند هم تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه این منطقه آموزشی از ساعت 9 شروع به فعالیت خواهند کرد.

در منطقه مراغه همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

تعطیلی و‌ تاخیر در شروع فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در روز ۲۴ دی به شرح زیر است:

در بخش تسوج همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد و در بخش صوفیان همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در منطقه بناب اما مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند. همچنین در بخش مهربان تمامی مدارس روستایی تعطیل و شروع فعالیت مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه یک ساعت تاخیر خواهد داشت.

همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح در جلفا یک ساعت تاخیر دارند و در منطقه اسکو و شهر جدید سهند مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل شده‌اند.

در ایلخچی و‌ آذرشهر هم مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل خواهند بود. اما در بخش خسروشاه مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی یک ساعت تاخیر در شروع فعالیت خود خواهند داشت.

در بخش گوگان هم مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و در منطقه ورزقان مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهری و روستایی در شیفت صبح با 2 ساعت تاخیر آغاز می‌شود و همه مراکز پیش دبستانی و استثنایی در مناطق شهری و روستایی تعطیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار