دیدار امام جمعه و شهردار کرمان با خانواده های جان باختگان در مراسم تشییع سردار سپهبد حاج )قاسم سلیمانی(

کرمان(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به همراه شهردار، معاون استاندار و تعدادی از مسئولان نیروی انتظامی کرمان، با حضور در منزل خانواده‌های جان باختگان مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» با بازماندگان آنها دیدار و از آنها دلجویی کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار امام جمعه و شهردار کرمان با خانواده های جان باختگان در مراسم تشییع سردار  سپهبد حاج )قاسم سلیمانی(

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، ضمن تسلیت به خانواده‌های جان باختگان و ابراز همدردی با آنها، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان، طلب صبر و شکیبایی کرد.

حجت‌الاسلام علیدادی با بیان اینکه حضور و شرکت در مراسم تشییع شهید، یک فریضه است، افزود: هموطنانی که به واسطه ادای دین به شهداء، در این مراسم شرکت کردند، در پیشگاه خداوند جایگاه خاصی دارند و مشمول عنایات و رحمت خداوند هستند.

شهردار کرمان نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانوده‌های جان‌باختگان، گفت: مردم به واسطه‌ی قدرشناسی و ارادت به شهید بزرگوار، سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» به صورت خودجوش و با حضور گسترده و بی نظیر خود، در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار رشید اسلام شرکت کردند و تعدادی از هموطنان عزیز در این مراسم جان خود را از دست دادند که امید است ارواح مطهرشان با ارواح طیبه شهداء محشور گردد.

سید مهران عالم زاده افزود: به منظور خدمت‌رسانی به خانواده‌های جان باختگان، مسایل و مشکلات آنها تا حد توان، پیگیری و در جهت رفع آنها اقدام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار