افزایش جان‌باختگان حادثه کرمان به ۵۸ نفر

تهران (پانا) - رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که تعداد جان‌باختگان حادثه روز گذشته در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی در کرمان به ۵۸ نفر رسیده است.

کد مطلب: ۱۰۰۳۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش جان‌باختگان حادثه کرمان به ۵۸ نفر

به گزارش روابط عمومی اورژانس، محمد صابری، رئیس اورژانس کرمان درباره آخرین وضع مصدومان حادثه مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی در کرمان گفت: روز گذشته به دلیل ازدحام جمعیت در مراسم تشییع متاسفانه حادثه‌ای رخ داد و بر اثر آن ۲۱۲ نفر مصدوم شدند که ۶۷ نفر از این افراد بستری و ۱۴۵ نفر از آنها مرخص شدند. اکنون تعداد ۳۲ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند و ۳۳ نفر نیز مرخص شده‌اند.

رئیس اورژانس کرمان خاطرنشان کرد: از تعداد ۳۲ نفر مصدوم بستری شده در بیمارستان‌ها ۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و مابقی در بخش‌های عادی بستری هستند. بستری شدن این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه به دلیل این نیست که حال بیماران بستری وخیم شده است، بلکه به معنای این است که این افراد تحت اعمال جراحی قرار گرفته‌ و به دلیل اینکه در ساعات اولیه پس از عمل هستند در این بخش بستری شده و در ساعات بعدی به بخش‌های عادی بیمارستان منتقل خواهند شد.

وی درباره آمار نهایی جان‌باختگان حادثه روز گذشته گفت: متاسفانه دو نفر از افرادی که روز گذشته در بخش آی‌سی‌یو بستری بودند به دلیل جراحات وارده جان خود را از دست‌ داده‌اند.

رئیس اورژانس کرمان تصریح کرد: طبق گزارش پزشکی قانونی آمار جان‌باختگان همان عدد ۵۶ نفری بوده که گزارش شده است و با اضافه شدن این دو نفر تعداد جان باختگان به ۵۸ نفر رسیده است. به جز دو نفر از این افراد مابقی اجساد شناسایی و هویت این افراد مشخص شده است. عدم شناسایی هویت این دو نفر نیز به دلیل این نیست که اجساد دچار مشکل شده‌اند، بلکه احتمالا این افراد به تنهایی به کرمان مراجعه‌ کرده‌اند و هنوز خانواده‌ای به پزشکی قانونی مراجعه نکرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار