فولادوند: آموزش و پرورش سرباز نظام است

تهران (پانا) - نشست هماهنگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره خبرگان رهبری با حضور عوامل؛ دست اندرکاران انتخابات و هیات نظارت حوزه انتخابیه تهران در محل خانه معلم آموزش و پرورش منطقه 6 با حضور حسن بیگی معاون اجتماعی استانداری تهران؛ فرهادی فرماندار؛ فولادوند مدیرکل و روسای آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: آموزش و پرورش سرباز نظام است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این نشست با اشاره به شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: این خون وحدت و انسجام ایرانیان را روز به روز افزون خواهد کرد و ما امروز بیش از پیش به همبستگی و انسجام ملی نیاز داریم.

عبدالرضا فولادوند با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، افزود: انتخابات سنگر نظام است و می بایست در چیدمان این سنگر بیشترین دقت به عمل آید.

وی آموزش و پرورش را در برگزاری انتخابات سرباز نظام دانست و اضافه کرد: آموزش و پرورش افتخار دارد که طی 40 سال انقلاب اسلامی امین مردم در اجرای انتخابات بوده است و این بار نیز به وظایف قانونی خود عمل خواهیم نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت بر افزایش ایجاد امید در مردم تصریح کرد و گفت: ملت ایران با حضور پر شور خود در انتخابات سیلی محکم دیگری بر دشمنان نظام خواهد نواخت و بر بی طرفی همه مسئولین تصریح کرد.

وی خواستار فرهنگ سازی هر چه بیشتر و تشویق مردم در انجام و برگزاری انتخابات دوم اسفند ماه شد و ادامه داد: انتخابات امنیت آفرین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار