«سپاس سردار»؛ دل‌نوشته‌های دانش‌آموزان پیشتاز در سوگ شهید سلیمانی

ساری (پانا) - دانش‌آموزان پیشتاز در سوگ سردار سلیمانی دل‌نوشته‌های خود را در مسابقه «سپاس سردار» با موضوع «منم یک حاج قاسم دیگر» شرکت می‌دهند.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
«سپاس سردار»؛ دل‌نوشته‌های دانش‌آموزان پیشتاز در سوگ شهید سلیمانی

مریم قشقاوی معاون سازمان دانش‌آموزی مازندران به پانا گفت: «سازمان دانش‌آموزی کشور برای ثبت احساسات و اندیشه‌های دانش‌آموزان پیشتاز نسبت به شهید سردار سلیمانی و الگوپذیری از او، پویش فرهنگی سپاس سردار را در قالب دل‌نوشته با موضوع «منم یک حاج قاسم دیگر» در مدارس کشور برگزار می‌کند.»

به گفته او دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را در قالب نمون‌برگ اراسلی در یک صفحه و حداکثر در 12 سطر بنویسند و تا 30 دی 98 از طریق مربی خود به سازمان دانش‌آموزی شهرستان و منطقه ارائه کنند.

قشقاوی ادامه داد: «سازمان دانش‌آموزی شهرستان و منطقه، از هر دوره تحصیلی و به تفکیک جنسیت حداکثر 3 اثر را انتخاب و حداکثر تا 2 بهمن‌ماه به سازمان دانش‌آموزی استان ارسال می‌کند. سازمان دانش‌آموزی استان نیز آثار از هر دوره تحصیلی و به تکفیک جنسیت سه اثر را انتخاب و به سازمان دانش‌آموزی کشور ارسال می‌کند.»

آثار برگزیده در قالب یک کتاب تهیه شده و در چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی رونمایی و هدایای برگزیدگان کشوری نیز در هفته تربیت به آنان اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار