سایت "سایبر پلیس دات آی آر" کانال ارتباطی پلیس فتا با مردم است

یزد(پانا) – رئیس پلیس فتا استان یزد با عنوان این مطلب که سایت مرجع پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در دسترس همگان است افزود : تمام مطالب آموزشی ، مخاطرات ، دغدغه ها و آخرین اخبار مربوط به حوزه سایبری دراین سایت بارگذاری و در دسترس کاربران قرار می گیرد.

کد مطلب: ۹۲۶۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سایت "سایبر پلیس دات آی آر" کانال ارتباطی پلیس فتا با مردم است

"سرهنگ دوم مرتضی ابوطالبی " صبح امروز درنشست خبری با خبرنگاران رسانه های خبری استان لزوم ایجاد یک موچ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دراین زمینه را یادآورشد و گفت: پلیس نیازمند یاری اصحاب رسانه و اطلاع رسانی لازم دراین راستا است .
ابوطالبی افزود : مرکز اطلاعات پلیس فتا دراستان یزد با شماره تماس 21825050 آماده دریافت گزارشات مردمی و ارائه خدمت شبانه روزی به مردم است.
وی از طرح های مختلف پلیس برای آموزش وارتقای سواد رسانه ای مردم وآشنایی آنان با شگردهای کلاهبردی خبرداد وافزود : پلیس فتا آماده ارائه خدمت آموزشی به گروه های مختلف جامعه واعزام کارشناسان به واحدهای آموزشی ، دانشگاهها و سایر نهادهاست.
ایشان دراین راستا به آموزش 15 هزار نفر از دانش آموزان دوره ابتدائی استان اشاره کرد و گفت : با همکاری آموزش وپرورش و به کارگیری یک گروه نمایشی ، آموزش های لازم دراین زمینه به دانش اموزان ارائه شده است .
رئیس پلیس فتا استان یزد اعتماد بی جا کاربران درفضای مجازی را زمینه ساز آسیب های فراوانی دانست و افزود : دغدغه ما بیشتردرخرید وفروش های اینترنتی است که به انواع واقسام مختلف ، مبالغی از کاربران دریافت می شود .
این مسئول استفاده ازرمزهای ساده ، جارزدن رمز کارت ، خرید از سایت های نامعتبر ، استفاده از اینترنت های عمومی و ناایمن را از جمله عواملی دانست که زمینه سوء استفاده کلاهبردان را فراهم می کند.
"سرهنگ دوم مرتضی ابوطالبی " فعال کردن سیستم پیامکی کارت بانکی ، استفاده از کارت های خاص و یا کارت ها با مبالغ اندک برای خرید اینترنتی ، استفاده از صفحه کلید مجازی و خرید از سایت های معتبر را ازعواملی برشمرد که می تواند زمینه سوء استفاده دیگران را به حداقل برساند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار