رئیس راهداری وحمل نقل جاده ای شهرستان تربت جام اعلام کرد:

35 راهدارتربت جامی درایام تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات می باشند

تربت جام ( پانا): رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان تربت جام ازماده باش ۳۵ نیروی راهداری این شهرستان درجهت خدمت درایام تعطیلات نوروزی خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۶۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ازخراسان رضوی ، نژادی پورافزود: در طرح نوروزی ۸ اکیپ راهداری درراههای حوزه استحفاظی تربت جام وصالح آباد در خدمات رسانی سفرهای نوروزی مشارکت خواهند داشت که در سطح راههای شهرستان برای خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی پیش بینی شدن و در سطح جاده های شهرستان مستقر هستند.

وی با تاکید بر اینکه خدمات این طرح طی دو مرحله قبل از شروع نوروز و درطول تعطیلات نوروز ارائه می گرددگفت: طرح راهداری نوروزی از23 اسفند ماه آغاز و تا ۱۷ فروردین سال 97 ادامه دارد.

وی درادامه از کنترل و نظارت بر یگان های امداد خودرو، ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر و ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری خبر داد و گفت: تامین ناوگان مورد نیاز در ایام پیک سفر و همچنین مسافرین در راه مانده، نظارت بر ارتقاء سطح خدمات پایانه مسافربری با همکاری پایانه های شهرداری و تعیین لیست کشیک نوروزی ومصوبات درکارگروه ستادخدمات نوروزی و کارگروه ارتقاء سطح خدمات مسافری با حضورنمایندگان ادارات مربوطه از جمله اقداماتی بوده که برای انجام تمهیدات لازم و ایمن سازی مسیرهای تردد و ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در این ایام از پایانه حمل ونقل عمومی بازدید و بر عملکرد انها نظارت می شود گفت: رسیدگی و نظارت بر وضعیت خدمات مجتمع های رفاهی بین راهی و نمازخانه ها و رسیدگی به تخلفات شرکتهای مسافری وایجادگشتهای مشترک با پلیس راه در ایام نوروز برای ایمن کردن سفرهای نوروزی شهروندان انجام می شود.

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان تربت جام ادامه داد: در ایام نوروز و اوج سفرهای برون شهری، مدیریت ترافیک جاده ها موضوعی است که لازم است با به کارگیری تمام ظرفیت ها برنامه ریزی، ساماندهی و محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار