قابلیت جدید گوگل برای توقف ایمیل های تبلیغاتی

تهران( پانا) - گوگل در راستای هدف خود برای بهبود هر چه بیشتر فضای ایمیل، این بار نیز برای کاربران امکانی را فراهم کرده است تا به وسیله آن به‌راحتی از شر ایمیل های تبلیغاتی که مدام برای آن‌ها ارسال می‌شود، خلاص شوند.

کد مطلب: ۶۹۳۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش کلیک، مسلماً شما نیز مانند بسیاری از کاربران دیگر همیشه با مسئله انبوه پیام‌های تبلیغاتی که به ایمیل شما سرازیر می‌شود، درگیر بوده‌اید و حتی بارها سعی کرده‌اید از طریق دست‌کاری در تنظیمات ایمیل خود مانع ارسال آن‌ها به‌حساب کاربری‌تان شوید. اما اکنون به نظر می‌رسد گوگل خود دست‌ به‌ کار شده و راهی برای حل این مشکل پیدا کرده است.

گوگل در سال‌های اخیر با انجام اقدامات مختلف تلاش کرده است تا محیط ایمیل را تا حد امکان از وجود پیام‌های بی اساس و به عبارتی اسپم خالی کند و اجازه ندهد فضای ایمیل برای کاربران تبدیل به محیطی کسل‌کننده شود. بر اساس گزارش جدیدی که اخیراً از وب سایت اندروید پلیس به دست ما رسیده، اخیراً با تغییراتی که گوگل در ساختار ایمیل ایجاد کرده است، کاربران با باز کردن اینباکس پیامی را در مقابل خود می‌بینند که از آن‌ها می‌پرسد آیا مایلند پیام‌های تبلیغاتی دیگر به ایمیل آن‌ها ارسال نشود؟

به‌ طور دقیق‌تر باید گفت کاربران با باز کردن اینباکس با این سؤال روبرو می‌شوند که آیا مایلند آن دسته از پیام‌های تبلیغاتی که ظرف یک ماه گذشته در ایمیل آن‌ها حتی باز هم نشده است، دیگر به آدرس ایمیل آن‌ها ارسال نشود؟

این پیام به‌ طور معمول شامل ایمیل‌هایی می‌شود که در زیر دسته تبلیغات قرار می‌گیرند و گوگل از این طریق سعی دارد به کاربران کمک کند هرچه راحت‌تر ارسال این ایمیل ها را به‌ حساب کاربری خود متوقف کنند. کاربران همچنین در پاسخ به این سؤال که در مقابل آن‌ها ظاهر می‌شود، می‌توانند «نه» بگویند و بدین طریق پیام‌های تبلیغاتی را در اینباکس خود نگه دارند.

این قابلیت گوگل کاملاً جدید است و ظاهراً فقط بر روی گوشی‌های اندروید و نسخه وب عمل می‌کند. اگرچه بسیاری از سایت‌های معروف مانند انگجت اعلام کرده‌اند که پرسنل آن‌ها هنوز این پیام را در اینباکس خود ندیده‌اند، اما اندروید پلیس عکس‌هایی منتشر کرده است که پیام حذف ایمیل های تبلیغاتی را نشان می‌دهد.

شایان ذکر است؛ گوگل هنوز این موضوع را به‌ طور رسمی تائید نکرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار