تکریم ارباب رجوع و انجام امور مراجعین درکوتاهترین زمان تضمین کننده رضایت ارباب رجوع است

خبرگزاری پانا:رئیس اداره ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش لرستان گفت:تکریم ارباب رجوع و انجام امور مراجعین درکوتاهترین زمان ممکن ،با رعایت دقت ، تضمین کننده رضایت ارباب رجوع است.

کد مطلب: ۱۹۹۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد محمدی در جمع مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستانهای استان افزود : تعطیلی زودهنگام مدارس برای آموزش و پرورش یک آسیب جدی به حساب می آید و مدیران باید تلاش کنند تا فرهنگ احترام به قانون را در بین دانش آموزان و اولیاء تقویت کنند

وی تصریح کرد: در هیچ دینی به اندازه دین مبین اسلام به مسئله علم و علم آموزی توجه نشده است و احترامی که در اسلام نسبت به مقام معلم و استاد شده است قابل مقایسه با ادیان دیگر نیست .
وی خاطر نشان کرد : با این نگاه و بینش باید عشق و علاقه دانش آموزان نسبت به تحصیل علم مضاعف شود.
محمدی ادامه داد : برای نهادینه شدن این فرهنگ به مشارکت و همکاری رسانه ملی ، نهادهای فرهنگی ،فرهنگیان و اولیاء نیاز است .
رئیس اداره ارزیابی عملکرد اضافه کرد : برای دستیابی به اهداف آموزش و پرورش باید برش استانی ،منطقه ای و شهرستانی تهیه و تدوین شده و متناسب با حرکت ملی ،مسیر حرکت استانها مشخص شود .
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد : باید تلاش کرد تا با ایجاد روحیه خدمت صادقانه در بین کارکنان و تکریم ارباب رجوع به حل و فصل مطالبات مردم پرداخت و از ارجاع مراجعین برای امور جزئی به حوزه ستادی جلوگیری کرد .

محمدی همچنین از ارزیابی عملکرد ادارات مناطق و شهرستان های استان برابر شاخص های اعلام شده خبر داد و گفت : این اداره کل به صورت دوماهانه به ارزیابی عملکرد مناطق و شهرستانها با حضور کمیته ای متشکل از ۱۷ نفر از معاونین و کارشناسان اداره کل خواهد پرداخت و در پایان نتیجه مکتوب به اطلاع مدیران خواهد رسید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار