«حاصل» به فرانسه می‌رود

تهران (پانا) - فیلم کوتاه «حاصل» ساخته پوریا پروینی به اولین دوره جشنواره کوئیر فرانسه راه یافت.

کد مطلب: ۱۲۶۹۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
«حاصل» به فرانسه می‌رود

به گزارش مشاور رسانه‌ای، فیلم کوتاه «حاصل» (Result) به کارگردانی پوریا پروینی و تهیه‌کنندگی مهدی معمارزاده زنجانی در پنجمین حضور بین‌المللی خود به اولین دوره جشنواره کوئیر فرانسه راه یافت.

جشنواره کوئیر فرانسه 25 تا 29 آوریل 2022 (5 تا 9 اردیبهشت 1401) در کلرمون - فران فرانسه برگزار می‌شود و هدف آن ارتقای فرهنگ و سواد جامعه با کمک از فیلم‌های کوتاه ساخته شده در سایر کشورهای جهان است. این جشنواره در راستای حمایت و تشویق از فیلمسازان مستقل سراسر جهان برپا شده است.

فیلم کوتاه «حاصل» درباره تاثیر شیوه‌های تربیتی والدین بر سرنوشت و آینده فرزندانشان است و در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آتیلا برای فرار از تنبیه پدرش تصمیم به انجام کاری می‌گیرد که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد…

آتیلا ربطی، مهرزاد نیکنام، فرشید رضوی، محمد ذولقدری‌ها و سحر ذوالقدری‌ها بازیگران فیلم کوتاه «حاصل» هستند و عوامل این فیلم نیز عبارتند از: کارگردان: پوریا پروینی، تهیه‌کننده: دکتر مهدی معمارزاده زنجانی، نویسنده: هادی تدین، مدیر تصویربرداری: فرشید رضوی، صدابردار و تدوین و اصلاح و رنگ و نور: پوریا پروینی، آهنگساز: اتابک بابادوست، مدیر تولید: شهریار معمارزاده، دستیار آهنگساز: ابراهیم خدابندلو، طراح پوستر: پوریا پروینی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار