تقدیر امام جمعه و فرماندار اشکذر از طرح شهیدیار دانش‌آموزان اشکذری

اشکذر (پانا)- به مناسبت ۲۲ اسفند روز شهدا ، امام جمعه و فرماندار شهرستان اشکذر با حضور در دبیرستان لقمان حکیم و قرائت پیام مشترک از ابتکار دانش آموزان در طرح شهیدیار تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۳۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر امام جمعه و فرماندار اشکذر از طرح شهیدیار دانش‌آموزان اشکذری

حجت الاسلام و المسلمین طالبیان امام جمعه و مهندس ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با حضور در دبیرستان لقمان حکیم و قرائت پیام مشترک از ابتکارطرح شهیدیار تقدیر کردند.

در قسمتی از این پیام تقدیر که توسط فرماندار قرائت شد آمده است: اینکه نوجوانان و دانش‌آموزان یک مدرسه، پنج روز هفته خود را بر اساس پنج سلامت علمی، اخلاقی، جسمی، معنوی، سیاسی به نام پنج شهید شاخص در این زمینه‌ها، شهید احمدرضا احدی رتبه اول کنکور، شهید ذوالفقاری خردسال‌ترین شهید دفاع مقدس، پهلوان و ورزشکار شهید صدرزاده، شهدای گمنام در مدارس و هزار شهید دانش‌آموز استان یزد، نامگذاری کرده‌اند و در صبحگاه‌ها و برنامه‌های مدرسه این شهدا را معرفی می‌کنند در حقیقت نشان‌دهنده پیوند حقیقی نسل امروز با شهدا است. امید است انشالله ابتکار "شهید یار" دانش‌آموزان شهرستان اشکذر که در واقع معرفی قهرمان‌های حقیقی به نسل امروز نونهال و نوجوان است با جدیت و برنامه‌ریزی در مدارس پیاده شود. انشالله با دعای خود شهیدان در حق همه ما بتوانیم وصیت این شهدا را در مقابل چشم داشته باشیم و به آن عمل کنیم.

طرح شهیدیار در راستای گرامیداشت یاد و خاطره و تبیین وصیت شهدا و معرفی هزار شهید دانش‌آموز استان یزد در آموزشگاه لقمان حکیم اشکذر به مدت چهار سال  درحال اجراست. در این طرح  چهار روز از ایام هفته به نام شهیدی نامگذاری شده و دانش‌‌آموزان با در دست داشتن عکس آن شهید در صبحگاه به معرفی شهید می پردازند.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار