معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش گیلان:

سازمان دانش‌آموزی، نقطه عطفی جهت اعتلای سطح مطالبه‌گری است

گیلان (‌پانا‌)‌ - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت سازمان دانش‌آموزی، نقطه عطفی جهت اعتلای سطح مطالبه‌گری دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی، نقطه عطفی جهت اعتلای سطح مطالبه‌گری است

همزمان با بیست‌وپنجمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی، همایش تجلیل از ۳۰ نفر از مربیان و پیشکسوتان و دانش‌آموزخبرنگاران برتر شرق استان گیلان با حضور حسن پیراولیا (معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان) و حجت‌اله قربان‌زاده (مدیر سازمان دانش‌آموزی) و برخی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان به میزبانی اداره آموزش و پرورش لنگرود برگزار شد.

حسن پیر‌اولیا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در این همایش ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف گفت: پیشتازان از عرصه‌های مهم سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب هستند.

وی افزود: خبرگزاری پانا و شورای دانش‌آموزی، نقطه عطفی جهت اعتلای سطح مطالبه‌گری هستند.

پیراولیا به مقایسه فعالیت دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف در جامعه گذشته و حال پرداخت و گفت: قبلا به دانش‌آموزان بها داده نمی‌شد و آن‌ها را وارد عرصه‌های مهم اجتماعی و فرهنگی نمی‌کردند اما امروز دانش‌آموز، بازوی توانمند در تصمیم‌گیری‌های مدرسه و جامعه خود شده است.

محمود نیک‌خواه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود نیز در این همایش باشکوه که بیش از ۹۰ دانش‌آموز پیشتاز حضور داشتند ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: تشکلات دانش‌آموزی، محل مناسبی برای یادگیری و تقویت مهارت اجتماعی و فرهنگی و تربیتی است و حضور موثر دانش‌آموزان پیشتاز و خبرنگاران پانا و شورای دانش‌آموزی در برنامه‌های مختلف آموزش و پرورش غنیمت است.

این مراسم به‌صورت دانش‌آموزمحور و با همراهی دانش‌آموزان برگزار شد و اجرای سرود، دکلمه‌خوانی و اجرای مسابقه از بخش‌های مختلف این برنامه بود. در انتهای این همایش از مربیان و معاونان فعال پرورشی و همچنین خبرنگاران پانا تقدیر به‌عمل آمد.

دانش‌آموزخبرنگاران: زکیه قویدل، نرگس شریفی، ملیکا طاهری‌فر، هستی اشکانی، نوژان عارفی و زهرا خجسته‌مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار