سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

۴۵ برنامه رادیویی و تلویزیونی در هفته معلم تدارک دیده شده است

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت ۴۵ برنامه رادیویی و تلویزیونی برای آموزش و پرورش در هفته معلم تدارک دیده شده است.

کد مطلب: ۱۴۷۱۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
۴۵ برنامه رادیویی و تلویزیونی در هفته معلم تدارک دیده شده است

محمد جمالی در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت مقام معلم و با هدف تشریح برنامه‌های هفته معلم برگزار شد، گفت: در بیان جایگاه و نقش معلم همین بس که اولین معلم، خدا است.

وی با بیان اینکه دومین انسان بزرگ عالم خلقت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، هدف از خلقت خود را معلم بودن می‌دانست، اظهار کرد: پس کار معلم، کار پیامبری است و از این جهت نقش و جایگاه معلم فراتر از هر جایگاه و مسئولیتی است.

جمالی با بیان اینکه معلم جامعه را می‌سازد و زیرساخت‌های هر جامعه‌ای مدیون معلم است، تصریح کرد: هر توسعه و تحولی که در جامعه صورت بگیرد باید بانی و رهبر آن معلم باشد.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه معلمان، معماران جامعه هستند، خاطرنشان کرد: اگر جامعه‌ای قرار است روی سعادت را ببیند باید معلم تکریم شود و نقش مرجعیت معلم احیا شود.

وی با بیان اینکه برای بزرگداشت هفته مقام معلم بیش از ۴۰۰ برنامه در مناطق ۱۳گانه استان تدارک دیده شده است، اظهار کرد: امروز زنگ سپاس معلم در بیش از ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد.

جمالی با بیان اینکه یکی از معلمان استان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد، تصریح کرد: ۸ معلم به عنوان معلم نمونه استانی و ۹۴ معلم به عنوان معلم نمونه شهرستانی انتخاب شدند که در هفته معلم از آن‌ها تجیل به عمل خواهد آمد. همچنین ۴۵ برنامه رادیویی و تلویزیونی برای آموزش و پرورش در هفته معلم تدارک دیده شده است.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه‌بندی بعد از ۱۲ سال توسط دولت سیزدهم، خدمتی ماندگار در این دولت بود که اجرایی شد، خاطرنشان کرد: برای مهر آینده ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش استان استخدام خواهند شد.

وی با بیان اینکه 2 گزاره باید در آموزش و پرورش استان برجسته باشد که باعث ایجاد تحول نیز خواهد شد، گفت: برنامه‌محوری و قانون 2 اصل شاخص و مهم سیاست کاری در مدیریت جدید آموزش و پرورش خواهد بود که در این راستا نیز از صاحبنظران استفاده خواهیم کرد.

سرپرست آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: طرح پنج‌شنبه‌های طلایی با هدف توانمندی معلمان، جبران نواقص و کمبودهای آموزشی در سطح استان در حال اجراست.

جمالی اظهار کرد: طرح «بام» نیز برای شکوفایی خلاقیت‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان طراحی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار