مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

بهار سرآغاز تحول در طبیعت و اندیشه‌ها و معلمی نوآور و خلاق است

پانا (کرمان) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ و نوروز گفت‌ بهار سرآغاز تحول در طبیعت و اندیشه‌ها و معلمی نوآور و خلاق است.

کد مطلب: ۱۴۶۴۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بهار سرآغاز تحول در طبیعت و اندیشه‌ها و معلمی نوآور و خلاق است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدای بهار آفرین

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ* یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَار*یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَال*حول حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بهار، رستاخیز طبیعت و جلوه بی نظیری از قدرت حضرت پروردگار است، با اراده خالق بی همتا جوانه ها و شکوفه ها از تن شاخه های خشک می روید و طبیعت، جانی دوباره می گیرد، که این تجدید حیات یادآور معاد و زندگی جاودان است.

اینجانب آغاز سال ۱۴۰۳ و نوروز و بهار را به همه مردم شریف و نجیب استان کرمان، به ویژه دانش آموزان عزیز، فرزندان نازنینم، معلمان سختکوش و پرتلاش و همه همکاران فرهنگی اعم از شاغل و پیشکسوت تبریک و شادباش می گویم.

در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با مجاهدت همه معلمان و پشتکار دانش آموزان، شاهد پیشرفت ها و موفقیت های کم نظیری در عرصه های مختلف در نظام تعلیم و تربیت استان بودیم که از این بابت خداوند را شاکر و سپاسگزاریم.

اینک در آستانه بهار دل انگیز، ضمن آرزوی ظهور بهار جاودان حضرت ولی عصر (عج) از خداوند بزرگ می خواهم که به همه ما توفیق بهره مندی از درس های بهار را عنایت کند، چرا که بهار معلمی دانا و آگاه است که می توان از کلاسش درس تحول و تغییر، تازگی و طراوت، رویش و بالندگی و طراوت و پویایی آموخت.

امیدوارم در سال جدید با اندیشه ای نو و همگرایی بیشتر، با فراروی قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و راهبرد سال ۱۴۰۳ در اجرای هر چه بیشتر مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بکوشیم و بیش از پیش رشد و تعالی نظام تعلیم و تربیت را رقم بزنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار