مدیرکل آموزش و پرورش کرمان؛

2308 کلاس درس آماده میزبانی از میهمانان نوروزی است

کرمان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از آمادگی 2308 کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی در 255 مدرسه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
 2308 کلاس درس آماده میزبانی از میهمانان نوروزی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در آیین افتتاح ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار داشت: ۱۵ پایگاه در ۱۵ شهرستان استان به منظور تسهیل اسکان مسافران در ایام نوروز در سطح استان کرمان دایر است.

وی با اشاره به اینکه به این منظور ۲۵۵ مدرسه و ۲ هزار و ۳۰۸ کلاس درس در سطح استان کرمان نظر گرفته شده است، گفت: ۶۵۰ نفر از همکاران ما در سطح استان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های انار، بردسیر، جیرفت، راور، سیرجان، شهربابک، شهداد، کهنوج، راین، ریگان، ماهان، بم، رفسنجان و نواحی یک و دو کرمان پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی ما دایر است.

رضایی با اشاره به اینکه در ستاد اسکان نوروزی سال گذشته؛ ۸۹ هزار و ۱۳۰ نفر را پذیرش کردیم، بیان کرد: اسکان نوروزی آموزش و پرورش شامل همه خانوارها بوده و مختص فرهنگیان نیست.

رضایی ادامه داد: تمام تلاش همکاران ما بر این است تا در ایام نوروز میزبان خوبی از مسافران نوروزی در استان کرمان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به مدارسی که به عنوان پایگاه مطالعاتی هستند، افزود: این مدارس از ستادهای اسکان ما مجزا شده است و در این پایگاه‌ها برای رفع اشکال دانش آموزان هم طرحی در نظر گرفته شده و همکاران ما به صورت شیفتی در این پایگاه‌ها حاضر شده و رفع اشکال دانش آموزان را انجام می‌دهند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار