در تعطیلات نوروز انجام شد؛

اجرای طرح اعتکاف علمی در ۳۵ پایگاه استان چهارمحال‌وبختیاری

شهرکرد (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری از اجرای طرح اعتکاف علمی در ۳۵ پایگاه استان در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت حدود۱۱۵۰ دانش‌آموز شامل ۷۲۴ دختر و ۴۲۳ پسر در این اعتکاف شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۵۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح اعتکاف علمی در ۳۵ پایگاه استان چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری؛ پژمان خلفیان با بیان اینکه این طرح با هدف تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و مرور آموخته‌ها برگزار شده است، افزود: ۲۰ مدرسه دخترانه و ۱۵ مدرسه پسرانه در ۱۷ ناحیه و منطقه استان، میزبان دانش‌آموزان هستند و این طرح در روز ۱۳ فروردین جاری پایان یافته است.

وی با بیان اینکه طرح اعتکاف علمی، بیشتر شامل دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه است، گفت: اعتکاف علمی، فرصتی تکرارنشدنی برای تمرین و مرور دروس به‌ویژه برای دانش‌آموزان کنکوری است که باید مغتنم شمرده شود و تجارب چند سال گذشته، نشانگر اثربخشی این تجربه و ایجاد پویایی در محیط یادگیری است.

۱۷ منطقه آموزشی و حدود ۸۷۵۰ دانش‌آموز پایه دوازدهم در 4 رشته ادبیات و علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و علوم و معارف اسلامی گفتنی در استان چهارمحال‌وبختیاری در حال تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار