هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

مس در جهنم آزادی/ خیز استقلال برای انتقام شکست در جام حذفی

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه استقلال گفت استقلال در دیدار با مس رفسنجان، محکوم به پیروزی است، این موضوع انتظاری است که هواداران و پیشکسوتان از استقلالی‌ها دارند.

کد مطلب: ۱۴۶۶۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مس در جهنم آزادی/ خیز استقلال برای انتقام شکست در جام حذفی

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور، امروز با 3 دیدار آغاز می‌شود و در مهمترین این دیدارها، استقلال تهران به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. (ذوب آهن -  شمس آذر) و (نساجی - ملوان)، هم به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال در شرایطی به مصاف مس رفسنجان می‌رود که با 46 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، از طرفی هم مس رفسنجان که شیرینی شکست استقلال در جام حذفی را در کارنامه دارد، با 25 امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارد.

501747_352

استقلال در این دیدار به دنبال انتقام حذف از جام حذفی و افزایش امتیاز به رقیب دیرینه و سنتی خود، پرسپولیس است که با 43 امتیاز در جایگاه دوم در تعقیب استقلالی‌هاست.

سیدحسین حسینی – آرمین سهرابیان – رافائل سیلوا – روزبه چشمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – امید حامدی‌فر – مهدی مهدی‌پور – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – گوستاوو بلانکو، در ترکیب احتمالی استقلال تهران حضور خواهند داشت.

استقلال - مس رفسنجان، امروز رأس ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب احتمالی مس رفسنجان در دیدار مقابل استقلال به شرح زیر خواهد بود:

حامد لک - رامتین سلیمان‌زاده - محمد نژادمهدی - علی عدنان - حسن جعفری - منتظر محمد - فرشید باقری - سعید واسعی - محمدمهدی محبی - جلال‌الدین علی‌محمدی - سجاد شهباززاده

استقلال در دیدار با مس رفسنجان، محکوم به پیروزی است

شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا، در آستانه نخستین دیدار استقلال در سال 1403، اظهار کرد: «استقلال، بازی راحتی مقابل مس رفسنجان نخواهد داشت، زیرا در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها برای استقلال، حکم فینال دارند و اگر در این مسیر باختی را تجربه کند، ادامه راه قهرمانی برایش بسیار دشوار خواهد بود.»

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: «استقلال در دیدار با مس رفسنجان، محکوم به پیروزی است، این موضوع انتظاری است که هواداران و پیشکسوتان از استقلالی‌ها دارند.»

بیانی تأکید کرد: «جواد نکونام، با سختی فراوان استقلال را در صدر جدول نگه داشته است و تیم را از حواشی‌های حاکم بر باشگاه، دور نگه داشته است.»

بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: «حسینی، سنگربانی مطمئن برای استقلالی‌هاست و تاکنون خوش درخشیده است و از طرفی هم، سایر بازیکنان با انگیزه و تعصب بالا در مقابل حریفان صف آرایی کردند و این صدرنشینی را رقم زدند.»

بیانی با اشاره به اینکه رافائل سیلوا و جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو، از خریدهای خوب استقلال، با وجود شرایط نا مناسب این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی بودند، تصریح کرد: «برای تحقق قهرمانی در لیگ بیست و سوم، می‌توان بروی این بازیکنان حساب کرد.»

پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت: «امیدواریم استقلال، بتواند قهرمان لیگ برتر شود و استقلال این شایستگی را داشته و این پتانسیل در تیم و بازیکنان وجود دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار