هفته بیست و یکم لیگ برتر؛

جدال ناکامان دربی 103 برای قهرمانی در سال 1402/ رویایی کاپیتان‌های سابق تیم ملی در ورزشگاه دستگردی

تهران (پانا) - هفته بیست و یکم و هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در سال 1402، امروز با برگزاری 8 دیدا ر در سال 1402 به پایان می‌رسد و از مهمترین این بازی‌ها سرخ‌آبی‌های پایتخت بعد از تساوی در دربی 102 به دیدار رقبا خواهند رفت.

کد مطلب: ۱۴۶۴۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جدال ناکامان دربی 103 برای قهرمانی در سال 1402/ رویایی کاپیتان‌های سابق تیم ملی در ورزشگاه دستگردی

پرسپولیس به مصاف پیکان می‌رود و استقلال میهمان هوادار است. استقلال تهران، با 43 امتیاز صدرنشین و پرسپولیس با 40 امتیاز و اختلاف 3 امتیاز با رقیب سنتی خود، دنبال کسب هر 3 امتیاز دیدار مقابل خودروسازان است، تا در صورت شکست احتمالی استقلالی‌ها، در پایان سال 1402 صدرنشین لیگ برتر شود.

استقلال+و+پرسپولیس (2)

از طرفی هم استقلال مقابل هوادار، می‌خواهد جایگاه خود را در صدر جدول محکم‌تر کند و برای برد، مقابل هوادار صف آرایی خواهد کرد.

استقلال+و+پرسپولیس

تراکتور وسپاهان که به ترتیب با 35 و 34 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند و تعقیب کننده سرخ‌آبی‌های پایتخت در بالای جدول هستند، گل گهر سیرجان میهمان طلایی‌پوشان دیار زاینده رود هستند و شمس آذر قزوین از تراکتور میزبانی می‌کند و رقابت دو تیم برای تصاحب جایگاه سوم لیگ برتر است.

مس رفسنجان در شرایطی از ذوب آهن اصفهان میزبانی می‌کند که دو تیم برای تصاحب جایگاه هفتم لیگ برتر در پایان سال 1402 می‌جنگند.

ملوانان دیار باران که با 32 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند به مصاف صنعت نفت قعرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور می‌روند، صنعت نفت برای خروج از باتلاق قعر جدول و ملوان برای رسیدن به بالای جدول به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال خوزستان و فولاد شهرآورد جنوب کشور را در لیگ برتر فوتبال  برگزار می‌کنند. استقلال خوزستان و نساجی مازندران که در جدول لیگ برتر با 15 امتیاز از تیم‌های پایین جدول به شمار می‌روند، حتی در صورت پیروزی مقابل رقبای خود هم سال 1402 را با قعرنشینی به پایان می‌رسانند.

بازی با پیکان برای پرسپولیسشی‌ها دست کمی از دربی ندارد

سهراب انتظاری، بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا، در آستانه دیدار پرسپولیس-  پیکان، اظهار کرد: «پرسپولیس در بازی دربی 103 مقابل حریف سنتی خود استقلال بازی خوبی را به نمایش گذشت، هر چند نتوانست دروازه استقلال را باز کند، ولی باز هم یک امتیاز این دیدار پرسپولیس را در کورس رقابت، با استقلالی‌ها برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم نگه داشت.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: «پرسپولیس بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک، یک ریکاوری فنی شد و با پیوستن بازیکنان جدیدش در چهار دیدار بعدی و یکی هم در جام حذفی، نمایش قابل قبولی ارائه کرد و در دربی 103، نتوانست از موقعیت‌ها استفاده کند.»

استقلال+و+پرسپولیس (3)

انتظاری تأکید کرد: «بازی با پیکان و از طرفی استقلال و هوادار، صدر نشین فوتبال ایران در سال 1402 را مشخص می‌کند و ناکامان دربی 103، دنبال قهرمانی در سال 1402هستند که از طرفی مثل قهرمان نیم فصل، ارزشی ندارد، چون جامی نخواهند گرفت و فقط به لحاظ روحی و روانی برای قهرمان سال 1402 ارزش دارد.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه دیدار پرسپولیس با پیکان برای پرسپولیسی که به دنبال قهرمانی است، دست کمی از دربی ندارد، گفت: «شاید از حساسیست بالاتری نسبت به دربی برخوردار باشد. امیدواریم پرسپولیس در این دیدار، بتواند به پیروزی دست پیدا کند.»

بازی استقلال مقابل هوادار سخت است

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال  نیز در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار استقلال – هوادار، اظهار کرد: «بازهم ابر و باد و مه و خورشید و فلک به ضرر استقلال است، تا نتواند صدرنشین فوتبال ایران در سال 1402 باشد، هر چند این موضوع گامی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم است.»

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: «استقلال، باید ماجراهای دربی را فراموش کند و دنبال شکست دادن هوادار باشد، تا جایگاه خود را در جدول مستحکم کند، زیرا پرسپولیس به رقیب جدی استقلال تبدیل شده است.»

استقلال+و+پرسپولیس (1)

نوری تأکید کرد: «بازی استقلال مقابل هوادار سخت است، استقلالی‌ها باید شش دانگ دنبال شکست دادن هوادار باشند و این ظرفیت را دارند که در این دیدار خارج از خانه به پیروزی دست پیدا کنند.»

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: «جدال نکونام و شجایی، کاپیتان‌های سال‌های نه چندان دور تیم ملی از صحنه‌های تماشایی دیدار هوادار -  استقلال است.»

نوری اظهار کرد: «استقلال، شخصیت قهرمانی دارد و امیدواریم با شکست هوادار، دل هوادارای استقلال این سرمایه ارزشمند باشگاه و فوتبال ایران در آستانه سال جدید شاد شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار