برگزاری بازی‌های لیگ برتر در شرایط اضطرار با ۲۴ ساعت

تهران (پانا) - ­رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر طبق برنامه برگزار می‌شود، اما در صورت وقوع شرایط اضطراری برگزاری این بازی‌ها ۲۴ ساعت به تاخیر می‌افتد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بازی‌های لیگ برتر در شرایط اضطرار  با ۲۴ ساعت

سهیل مهدوی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره شرایط جوی این روز‌های کشور و احتمال لغو برخی بازی‌های لیگ برتر، اظهار کرد: در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و قرار است بازی‌ها طبق برنامه قبلی برگزار شود. فعلاً فقط تیم ملوان به علت شرایط جوی فرودگاه رشت پروازش به اهواز، با تأخیر همراه شده، اما طبق استعلامی که از مسئولان این باشگاه گرفتیم، گویا تا عصر امروز مشکل پروازی فرودگاه رشت برطرف می‌شود و اعضای تیم ملوان به اهواز می‌روند.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر در فرودگاه اصفهان هم به علت شرایط جوی امکان فرود یا پرواز هواپیما نباشد تکلیف چه می‌شود؟، گفت: تاکنون گزارشی در این مورد به دست ما نرسیده است، ضمن اینکه صبح امروز جلسه هماهنگی بازی فردای استقلال و سپاهان با حضور مسئولان ۲ باشگاه برگزار شد و این بازی هم طبق برنامه برگزار می‌شود.

مهدی در پایان تأکید کرد: تیم‌ها طبق قانون موظف هستند به هر وسیله‌ای خود را به محل برگزاری مسابقات برسانند و اگر شرایط پروازی مهیا نشد می‌توانند زمینی سفر کنند؛ ضمن اینکه ما شرایط جوی این روز‌های کشور را درک می‌کنیم و اگر امکان سفر به هر علتی مهیا نبود و در شرایط اضطراری قرار گرفتیم، تنها می‌توانیم بازی‌ها را با ۲۴ ساعت تأخیر برگزار کنیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار