جام جهانی فوتبال ساحلی؛

مصاف ایران با برزیل در نیمه نهایی

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری مقابل امارات، حریف برزیل در مرحله نیمه پایانی جام جهانی شد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مصاف ایران با برزیل در نیمه نهایی

تیم ملی فوتبال ساحلی در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات، مقابل تیم ملی امارات صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

 

 

۱۲ دقیقه اول بدون رد و بدل شدن هیچ گلی به پایان رسید. پس از گذشت حدود یک دقیقه از ۱۲ دقیقه دوم، امارات با گلزنی عبدالله عباس از ایران پیش افتاد، اما محمد معصومی سه دقیقه بعد دروازه میزبان را گشود و بازی را مساوی کرد. در شرایطی که وقت دوم رو به پایان بود، سید مهدی میرجلیلی در دهمین دقیقه شوت سهمگینی روانه دروازه امارات کرد و گل دوم ایران را به ثمر رساند.

ساحلی‌بازان کشورمان در ۱۲ دقیقه سوم نیز موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردند که مهم‌ترین فرصت، به ضربه بهزادپور به تیر دروازه امارات مربوط می‌شد. دو تیم در ادامه صاحب موقعیت‌هایی برای گلزنی شدند که تبدیل به گل نشد و تیم ملی ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی صعود کرد. تیم کشورمان تاکنون تنها در سال ۲۰۱۷ به این مرحله رسیده بود.

شاگردان علی نادری از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه پنجم اسفند در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی، به مصاف قهرمان پنج دوره این رقابت‌ها یعنی برزیل می‌روند. امارات نیز با ادامه جام وداع کرد و تماشاگر ادامه رقابت‌ها خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار