مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

ادیبان و بزرگان فرهنگ و ادبیات ثمره رویدادهای فرهنگی و هنری ایران هستند

همدان (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: امیدواریم شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سال‌های آینده برای ادیبان و بزرگان فرهنگ و ادبیات استان باشیم.

کد مطلب: ۱۴۶۲۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ادیبان و بزرگان فرهنگ و ادبیات ثمره رویدادهای فرهنگی و هنری ایران هستند

مسعود ویژه با بیان اینکه همه تلاش خود در راستای معرفی ادیبان کشور به مردم همدان را انجام می‌دهیم، خاطرنشان کرد: امروز گرامیداشت حکیم نظامی را با حضور میهمانانی از خارج از استان و حضور استادان و پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان همدان برگزار کردیم.

ویژه افزود: دکتر محمود شالویی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور و دکتر مرتضی رزاق‌پور از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این مراسم حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی مثل اجرای قطعه نمایشی، اجرای اشعاری از آثار حکیم نظامی، اجرای برخی از اشعار نظامی به زبان انگلیسی توسط دانش‌آموزان نخبه همدانی و تجلیل از تعدادی از نویسندگان و محققانی که در حوزه فرهنگ و ادبیات فعالیت کردند از جمله برنامه‌های این مراسم است‌.

ویژه اظهار کرد: به سبب همزمانی مراسم امروز با هفته منابع طبیعی و درختکاری و به نیت حکیم نظامی، تعدادی نهال با حضور استادان و پیشکسوتان این حوزه در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری ابن سینا کاشته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ابراز امیدواری کرد که سال‌های آینده شاهد ثمره این فعالیت‌ها باشیم و این رویداد هنری و فرهنگی که امسال دومین سال برگزاری آن در استان همدان است در سال‌های بعد نیز تداوم داشته باشد.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: یگانه یعقوبی‌راد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار