معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

هدف از کارگاه تربیت مدرس، ارتقای سلامت روان و توانمندسازی در انتخاب همسر است

هرمزگان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، هدف از برگزاری کارگاه تربیت مدرس آموزش انتخاب صحیح همسر را ارتقای سلامت روان و توانمندسازی افراد در انتخاب همسر و پیشگیری از آسیب‌های روانی و اجتماعی برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف از کارگاه تربیت مدرس، ارتقای سلامت روان و توانمندسازی در انتخاب همسر است

محمود غیبی در کارگاه یک‌روزه تربیت مدرس آموزش انتخاب صحیح همسر گفت: هدف از برگزاری این کارگاه، ارتقای سلامت روان و توانمندسازی افراد در انتخاب همسر و پیشگیری از آسیب‌های روانی و اجتماعی اعضای خانواده و آشنا کردن مخاطبان با نحوه ارتباط مؤثر با همسر و عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده آن است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار کرد: مشاوره ازدواج در وهله اول، کمک می‌کند که مراجعان نسبت به شخص خودشان، شناخت بهتری حاصل کنند و در درجه دوم باعث شناخت بهتر طرف مقابل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این امر موجب بهتر دیده شدن نقاط ضعف و قوت یکدیگر شده و بستر امنی را ایجاد می‌کند تا هر‌ 2 طرف بدون سانسور بتوانند نگرانی‌ها و انتظاراتشان را برای یکدیگر بازگو کرده و تعارضات حاصل از آن را حل کنند.

غیبی با بیان اینکه مشاوره ازدواج به منظور واکسینه شدن انجام می‌شود نه برای تغییر طرف مقابل، افزود: ازدواج، یکی از بزرگ‌ترین تصمیمات زندگی هر شخص است که نیاز به سرمایه‌گذاری در وقت و انرژی دارد.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی که مدرسان و مشاوران حضور داشتند، آموزش‌های لازم جهت مربیگری به منظور ارائه مهارت‌های پیش از ازدواج را فرا گرفتند.

دانش‌آموز خبرنگار: معصومه پای‌برجای

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار