دیدار مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با تیم والیبال دانش‌آموزی ‌اعزامی به مسابقات جهانی صربستان

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با تیم والیبال دانش‌آموزی ‌کشور اعزامی به مسابقات جهانی صربستان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با تیم والیبال دانش‌آموزی ‌اعزامی به مسابقات جهانی صربستان

‌حجت الاسلام والمسلمین ‌حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌ها در دیدار صمیمانه با تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشور اعزامی به مسابقات جهانی صربستان‌ به نقش مهم و‌ موثر ورزش در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و مشارکت قشر ورزشکاران، جوانان خلاق، سرمایه‌گذاران در جهش تولید ملی اشاره کرد و گفت: حوزه ورزش یکی از بخش‌هایی است که می‌تواند در مبحث افزایش تولید به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم تاثیر مهمی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ورزش می‌تواند با تولید خدمات نقش مهمی در ارتقای سطح سلامت مردم داشته باشد‌، گفت: توسعه خدمات ورزشی موجب افزایش سطح سلامتی، نشاط ‌و فعالیت‌های اجتماعی شده و در نهایت توانایی و پویایی جامعه را برای تولید ملی افزایش می‌دهد.

‌نیکزاد افزود: جوانان قشر تاثیر‌گذاری در بخش تولید هستند و ترکیب جوانان ورزشکار‌، می‌تواند ذهن‌های خلاق، ایده‌پرداز و‌ مبتکر را به سمت و سوی تولید ملی سوق دهد.

دبیر ستاد همکاری‌ها گفت: از آن‌جا که در منویات مقام معظم رهبری تاکید شده که مردم همواره محور اصلی تولید هستند، تقویت و رشد زیر‌ساخت‌های فرهنگی - ورزشی با بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش ورزش، خیرین ورزشی و گروه‌های مردمی و بخش خصوصی در قالب مشارکت‌ها، می‌تواند نقش مهمی در افزایش تولید و تحقق شعار سال داشته باشد.

وی گفت: استفاده بهینه از ظرفیت جوانان مستعد و خلاق، با ایجاد بسترهای مناسب حمایتی توسط دولت، به ویژه دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان نیز می‌تواند به تحقق هر چه بیشتر شعار سال که مبنای آن مشارکت هرچه بیشتر مردم به ویژه جوانان در تولید ملی است، بیانجامد.

‌نیکزاد خطاب به اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشور افزود: شما الان هدفی را دنبال می‌کنید و آن قهرمانی است، یک تلاش دیگری هم در طول زندگی خود و دنیا دارید که هدف والایی است و آن «انسان» شدن است، لذا همانگونه که باید برای رسیدن به این مقام قهرمانی تلاش کنید، برای انسان شدن و دست یافتن به مراحل تقوای الهی با تلاش و انجام عمل صالح و مداومت در آن به این مهم دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار