سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم

جشنواره شمیم ریحان به دنبال معرفی دختران الگوساز جامعه است

قم(پانا)- سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم گفت در قالب جشنواره شمیم ریحان دختران الگو ساز استان معرفی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۶۹۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره شمیم ریحان به دنبال معرفی دختران الگوساز جامعه است

مریم عرب نژاد، سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دغدغه‌ها در مورد بانوان استان این است که دختران، الگوهای غربی، سلبریتی ها و بلاگرها را الگو قرار داده و در فرهنگ، پوشش و آداب از آنها تقلید می‌کنند.

وی افزود: از این رو با برگزاری جشنواره شمیم ریحان در صدد آن هستیم که دخترانی با شاخصه‌های عمومی و اختصاصی در حیطه‌های مختلف به عنوان الگو به کل دختران استان معرفی شوند.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم ابراز کرد: برای منتخبان شمیم ریحان باید بستری فراهم شود که در سطح مدارس، محیط‌های فرهنگی و جامعه حضور پیدا کنند و الگوی زندگی خود را معرفی نمایند تا انرژی و امید به زندگی در بین جوانان بیشتر شود.

عرب نژاد یادآور شد: امسال دختران روستایی و عشایر برای اولین بار در بین منتخبان قرار گرفتند چون مناطقی روستایی و عشایری در استان داریم که دخترانی با استعداد و ظرفیت با کمترین امکانات امتیازاتی در حوزه ورزش، کسب و کار و فعالیت های قرآنی و آموزشی، اقتصاد و معیشت خانواده‌ها دارند.

وی با اشاره به تشکیل شورای مشورتی دختران جوان در استانداری قم گفت: این شورا با سرپرستی اداره‌کل بانوان و خانواده استانداری تشکیل خواهد شد و بزودی گفتمان دخترانه با حضور طیفی از دختران در دهه کرامت با استاندار قم را خواهیم داشت تا انگیزه مضاعفی در بین آنان ایجاد کند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار