محفل انس با قرآن و یادبود شهدای دانش‌آموز غزه در قم برگزار شد

قم (پانا) - محفل انس با قرآن و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز غزه در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
محفل انس با قرآن و یادبود شهدای دانش‌آموز غزه در قم برگزار شد

همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، محفل بزرگ انس با قرآن و یادبود شهدای دانش‌آموز غزه با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس مقاطع مختلف تحصیلی پردیسان در دارالقران علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

سیدعلی محمدی (مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 قم) در ابتدای این مراسم طی سخنانی طرح «مسطورا» را از راهکارهای مهم زیست قرآنی در جامعه دانست و بر ضرورت همدردی با شهدای دانش‌آموز غزه در محافل قرآنی تاکید کرد.

این مراسم با اجرای برنامه‌هایی همچون اجرای برنامه آموزشی قرآن توسط علی‌اصغر شعاعی (قاری بین‌المللی قرآن کریم)، تلاوت دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز، برگزاری مسابقه قرآنی در بین دانش‌آموزان، همخوانی گروهی از دانش‌آموزان ابتدایی و نیز همخوانی قرآنی جمعی از دختران متوسطه همراه بود.

دانش‌آموزانی از دارالقرآن مائده و علی بن موسی الرضا(ع) و مدارس شهید هندویان، شهید نامجو، شهید میثمی و دبیرستان امام رضا(ع) در این مراسم حضور داشتند.

مشابه همین مراسم از سوی ناحیه یک در آستان مقدس موسی مبرقع(ع) چهل اختران، ناحیه 2 در دارالقرآن امام خامنه‌ای و ناحیه 3 در مدرسه شهید عسکری جمکرانی برگزار شد.

دانش‌آموز خبرنگار: نگین ذالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار