وزیر فرهنگ:

امسال استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از توقع بود

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت امسال برگزاری نمایشگاه قرآنی یک تجربه خیلی خوب بوده و باوجود اینکه آغاز به کار نمایشگاه همزمان با روز اول سال نو بود، اما استقبال بیش از توقع ما انجام شده است.

کد مطلب: ۱۴۶۵۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
امسال استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از توقع بود

محمدمهدی اسماعیلی عصر چهارشنبه در شصتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، اظهار داشت: اهتمام ما در وزارت فرهنگ این است که شورای فرهنگ قرآنی کشور در صدر فعالیت‌های دستگاه‌ها باشد و جلسات آن به صورت منظم برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ما در نمایشگاه قرآن امسال از ۲۶ کشور مهمان داریم و برخلاف دوره‌های قبل که بخش بین‌الملل بسیار نحیف بود، امسال این بخش فوق‌العاده بوده و فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه قرآن فعالیت‌های بسیار متنوعی مانند رونمایی از ۷ اثر اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) تا مراسم ازدواج ۲۰ زوج انجام شد.

اسماعیلی درباره رونمایی از ۷ اثر اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) تاکید کرد: تا امروز ۲۰ اثر از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل بیت (ع) آماده شده که تا پایان ماه رمضان به چاپ می‌رسد و چاپ این آثار تا ۱۰۰ جلد هم ادامه خواهد داشت که آثار بسیار قابل توجهی است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار