«محفل قرآنی امام حسنی‌ها» در ورزشگاه آزادی برگزار شد

تهران (پانا) - اجتماع بزرگ «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) بعدازظهر امروز با اجتماع یکصد هزار نفری مردم در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
«محفل قرآنی امام حسنی‌ها» در ورزشگاه آزادی برگزار شد

پرچم‌های میلاد امام حسن(ع)، پرچم ایران و فلسطین در بدو ورود مردم به ورزشگاه در بین مردم توزیع شد. محوطه اطراف زمین چمن ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی تهران، مملو از سبدهای گل بود و یکی از بزرگترین سفره‌های افطار و تجمع‌های قرآنی با توزیع 150 هزار بسته افطار برای پذیرایی میهمانان در این مکان برگزار شد. محفل بزرگ قرآنی امام حسنی‌ها در راستای نهضت زندگی با آیه‌ها بود که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌‌ساز قرآن کریم برگزار شد.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور و اتوبوسرانی پایتخت برای محفل بزرگ قرآنی

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفته بود که شهروندان به منظور تسهیل در رفت و آمد از پارکینگ‌های پیش‌بینی‌شده در اطراف ورزشگاه استفاده کرده و از توقف در اطراف ورزشگاه خودداری کنند.

 همچنین شهروندان می‌توانستند از شبکه حمل و نقل عمومی از جمله متروی ایستگاه ورزشگاه آزادی برای شرکت در این مراسم استفاده کنند.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌رسانی این شرکت برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها خبر داده و اعلام کرده بود: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم که ساعت ۱۵:۳۰ امروز در استادیوم بزرگ آزادی تهران برگزار می‌شود با تخصیص ناوگان ویژه نسبت به جابه‌جایی شهروندان اقدام می‌کند.

همچنین با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی انجام شده، تعدادی مینی‌بوس در محل برگزاری مراسم مستقر شده بود تا نسبت به تسهیل تردد شرکت‌کنندگان در محدوده استادیوم آزادی اقدام کنند. ناوگان اتوبوسرانی نیز در پایان مراسم، شرکت‌کنندگان را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه منتقل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار