آغاز ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌

تهران (پانا) - سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت‌ ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌

‌قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره محل برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: پس از بررسی و بازدید از گزینه‌های موجود برای برگزاری نمایشگاه و ارائه گزارش به شورای سیاست‌گذاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تصمیم این شورا، مصلی امام خمینی (ره) به عنوان محل برگزاری این دوره از نمایشگاه انتخاب شد.

علی رمضانی به زمان ثبت‌نام ناشران داخلی و خارجی برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز اشاره کرد و افزود: ناشران داخلی و خارجی از امروز (۱۲ اسفند ۱۴۰۲) می‌توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دو شکل فیزیکی و مجازی برگزار خواهد شد و ناشران برای حضور در این نمایشگاه در یک درگاه ثبت‌نام می‌کنند. هر ناشر مجاز است با توجه به ضوابط و مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی (فیزیکی و مجازی) یا صرفا در شکل مجازی شرکت کند.

سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل فیزیکی این دوره از نمایشگاه، کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۹ به بعد و در شکل مجازی کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۳ به بعد خواهد بود.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار