داوود حیدری با "نقش و نگارهای کوک شده" به شبکه مستند می‌آید

تهران (پانا) - مستند "نقش و نگارهای کوک شده" تولید جدید شبکه مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی، پرتره‌ای از داوود حیدری مجری، بازیگر، نقاش و خوش‌نویس یکشنبه ۶ اسفند ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۰۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
داوود حیدری با  "نقش و نگارهای کوک شده" به شبکه مستند می‌آید

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند؛ توکلی در این‌باره گفت: این مستند در ۵۶ دقیقه به زندگی استاد حیدری پرداخته و می‌کوشد مجموعه ای از هنرهای این هنرمند را  پیش چشم تماشاگران بگذارد.

توکلی افزود: فیلم‌برداری این مستند اواخر تابستان  آغاز شد و رادیو ارگ، برنامه راه شب، آتلیه استاد و محل تولد ایشان مکان‌هایی است که تصویربرداری در آنها انجام شده است.

وی افزود: در این برنامه استاد آقامیری نگارگر، استاد اسرافیل شیرچی خوش نویس چهره، هومن حاج عبدالهی بازیگر و خواهرزاده داوود حیدری و پوریا حیدری فرزند داوود حیدری آهنگساز و خواننده ما را همراهی کردند.

این کارگردان گفت: داوود حیدری را خیلی‌ها به عنوان بازیگر می‌شناسند در حالی که ایشان نقاش و مجسمه ساز چیره دستی هستند، خواننده هستند و مجموعه‌ای از هنرها را دارند. سعی کردیم در این مستند به مجموعه‌ای از هنرهای استاد بپردازیم.

"نقش و نگارهای کوک شده" تولید جدید شبکه مستند سیماست و از عوامل آن می‌توان به تصویربردار ابوالفضل اعلایی، مدیر تولید: امیرمهدی صادقی، تدوین و صداگذاری : ابوالفضل توکلی و صدابردار : مهرداد مقدسی اشاره کرد.

این مستند امشب ساعت ۲۱ همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) پخش می شود و تکرارش فردا (دوشنبه ۷ اسفند) ساعت ۹ است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار