معاون سازمان دانش‌آموزی استان فارس:

خبرنگاران پانا نقش به‌سزایی در افزایش شور انتخاباتی داشتند

شیراز (پانا) - معاون سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت: خبرنگاران پانا با راه‌اندازی پویش‌های مختلف قبل از انتخابات و همچنین تلاش فراوان در پوشش رسانه‌ای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها نقش به‌سزایی در افزایش مشارکت و جهاد تبیین داشتند.

کد مطلب: ۱۴۶۱۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا نقش به‌سزایی در افزایش شور انتخاباتی داشتند

بهنام رازقی گفت: باری دیگر مردم استان فارس در عرصه انتخابات با حضور پرشور خود نشان دادند بیش از پیش پای نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند. مردمی که در انتخابات 11 اسفند 1402 با حضور عظیم و پرشور خود در پای صندوق‌های رای، حماسه‌ای از جنس عزت، افتخار و اقتدار خلق کرده و خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات نیز به عنوان پرچمداران عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، نقش اساسی داشتند.

وی با بیان اینکه در این بین، نقش دانش‌آموزان خبرگزاری پانا در پوشش رسانه‌ای حضور پرشور مردم بسیار پررنگ بود، افزود: خبرگزاری پانا یک مدرسه تربیتی مبتنی بر بیانیه گام دوم و سند تحول بنیادین است.

رازقی تاکید کرد: در همین راستا خبرنگاران پانا در مقابله با رسانه‌های معاند و در راستای جهاد تبیین، قبل از شروع انتخابات در دعوت مردم به مشارکت با راه‌اندازی پویش‌های گوناگون و همچنین در زمان انتخابات در نمایش اقتدار و حضور حداکثری مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

معاون سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت: بر خود لازم می‌دانم به جهت نقش‌آفرینی و تلاش حداکثری خبرنگاران پانا در پوشش رسانه‌ای انتخابات به نوبه خود از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار