فرماندار ویژه شهرستان ری:

سیلی محکم ایران به صورت منحوس اسرائیل، چشمان ناپاک استکبار جهانی را کور کرد

شهرری یک (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری، عملیات «وعده صادق» را سیلی محکمی به صورت اسرائیل و مستکبران جهان دانست که چشمان ناپاک استکبار جهانی را کور کرد.

لینک کوتاه کپی شد
سیلی محکم ایران به صورت منحوس اسرائیل، چشمان ناپاک استکبار جهانی را کور کرد

مهدی باب‌الحوائجی در حاشیه تجمع پرشور مردم شهرستان ری که به‌منظور شکرانه عملیات «وعده صادق» و حمایت از این اقدام عزتمندانه سپاه در میدان اصلی شهرری برگزار شد، اظهار کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ری در طول ۴۵ سال عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در تمام صحنه‌ها حضور یافته و نقش‌آفرین بوده‌اند. امشب نیز در یک اجتماع باشکوه، گرد هم آمدند تا از اقدام دلیرانه و عزتمندانه برادران سبزپوش خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به فرمان مقام معظم رهبری، رژیم خبیث اسرائیل را تنبیه کرده بودند، تقدیر و حمایت کنند.

وی با اشاره به اقدامات نیرو‌های مسلح به‌منظور دفاع از کشور ادامه داد: فرزندان دلیر ایران در مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره با هوشمندی و هوشیاری کامل و توکل به ذات اقدس الهی و عنایات خاصه اهل بیت(ع) در دفاع از ایران و ایرانی، آماده رزم بوده و با تمام کسانی که چشم طمع به این کشور و منافع آن داشته یا دارند با قدرت تمام مقابله می‌کنند.

باب‌الحوائجی، عملیات وعده صادق را عملیاتی برای کوتاه کردن دست متجاوزان دانست و تصریح کرد: نیروهای جان‌برکف هوافضای سپاه پاسداران با اجرای عملیات بی‌نظیر و قدرتمندانه وعده صادق با رمز یا رسول الله «ص» به تمام دشمنان و بدخواهان ملت عزیز ایران اعلام کردند که دست هر متجاوزی به منافع ایران را با قدرت تمام، قطع خواهند کرد.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: سپاه پاسداران با اجرای عملیات وعده صادق، انتقام خون پاک سرداران شهید وطن که به‌طور ناجوانمردانه در حمله هوایی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در کشور سوریه به شهادت رسیدند را از دشمنان گرفته و چنان سیلی محکمی به صورت پلید رژیم خبیث اسرائیل کوبیدند که برق آن چشمان ناپاک تمام دشمنان ایران اسلامی و استکبار جهانی را کور کرده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری، عُمر اسرائیل را کوتاه دانست و اذعان کرد: مطابق اعلام فرماندهان ارشد نظامی کشورمان این عملیات، تنها بخش کوچکی از وعده تنبیه و مجازات رژیم خبیث اسرائیل بوده و در صورتی که صهیونیست‌های جنایتکار، دست از پا خطا کرده و کوچک‌ترین تعرضی را به خاک مقدس ایران وارد کنند، فرزندان غیور ایران در نیروهای مسلح، پاسخ بسیار سخت‌تر و دردناک‌تر به آن‌ها داده و طول عمر منحوس رژیم کودک‌کُش را به مراتب به پایان آن نزدیک‌تر خواهند کرد.

دانش‌آموزخبرنگار: سیدایلیا سیدمحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار