مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران خبر داد:

از منتخبین پویش‌های دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران تقدیر شد

تهران( پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران گفت، از منتخبین پویش‌های دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران که در مناسبت‌های ملی و مذهبی همراه بودند، تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
از منتخبین پویش‌های دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران تقدیر شد

عباس میرزایی در گفت‌وگو با پانا گفت: پویش‌های دانش‌آموزی با هدف کشف و بروز استعداد و توانمندی‌های دانش‌آموزان و استفاده از آنها در راستای ارزش‌های والای ملی یعنی ارزش‌های اسلامی و انقلابی برگزار می‌شوند و وظیفه مسئولین امر، کشف، هدایت و استمرار این استعدادها است.

وی افزود: در همین راستا پویش‌های مختلفی برای دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی و تشکیلات خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان‌تهران برگزار شده که به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و در آستانه سال نو، از منتخبین آنها با تقدیم هدایای نقدی و غیرنقدی تجلیل شد.

میرزایی پویش‌های برگزار شده را اینچنین معرفی کرد: پویش کشوری همکار شهدیم، به همت خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان‌تهران برلی دانش آموزان خبرنگار پانا با شعار آخرین خبر اولین شهیده پانا شهادت بود، راه اندازی شد؛  در این پویش از دانش آموز خبرنگاران پانا دعوت شد تا در یکی از محور های خبری درباره شهادت شهیده خبرنگار پانا آیدا قاسمی به تولید محتوا بپردازند  و رسالت های خبرنگاری برای روشنگری افکار عمومی بنویسند. همچنین در پویش پویش روایت همدلی که با همکاری مشترک روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، دانش‌آموزان خبرنگار پانا در روز انتخابات ۱۱ اسفند به روایتگری از حضور حداکثری آحاد مردم در مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های تهران پرداختند و از حال و هوای حوزه‌های رای‌گیری و حضور رای‌اولی‌ها گزاش تهیه کردند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران در تشریح پویش من پیشتاز تکریم مقام مادر هستم بیان کرد: این پویش که در روز تکریم مقام مادر برگزار شد، با استقبال بی نظیری از سوی دانش‌آموزان پیشتاز شهرستان های استان تهران روبرو شد که ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه استانی این پویش رسید.
در هر مرحله از این پویش‌ها، جوایزی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است که باعث ایجاد رقابتی سالم در بین دانش‌آموزان در کنار آگاهی بخشی تقدیم آنها می‌شود.

وی در تشریح اسامی دانش‌آموزان منتخب این پویش‌ها عنوان کرد: منتخبین دانش آموزان پویش کشوری همکار شهیدم  ایلیا حسینی، آدرینان یوسف خانی،هلما حسینی از  شهر قدس،  آتنا بصیر از ناحیه دو  شهرری،  نازنین فاطمه طاهری از فشافویه و زهرا خسروزاده از ناحیه دو شهرری بودند؛همچنین دانش‌آموزان رقیه ابوذری از منطقه ملارد، عسل ماکو از منطقه پاکدشت، ریحانه سادات و نازنین زهرا سادات فضلی از منطقه شهریار منتخبین پویش روایت همدلی بودند.

میرزایی تصریح کرد: منتخبین پویش من پیشتاز تکریم مقام مادر هستم، فاطمه شاهی از پردیس، فاطمه یادگاری از پاکدشتگ یاسین عقلمند از بهارستان2، مبینا رمزی ناحیه یک شهر ری، ضحا جعفری از پاکدشت، هستی محسن راد از بهارستان2،  رهام درزی مفیدآبادی از  ناحیه دو شهر ری، عسل ماکو از پاکدشت، معصومه بهروز پور از ناحیه دو بهارستان، محمدرضا سهرابی از ناحیه یک شهرری، دانش آموزان مدرسه شهید آقچه لو رباط کریم، روژان یاری از   پاکدشت و عطیه ملکی از  ناحیه یک شهر ری بودند که جوایز آنها تقدیم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار