رقابت بیش از یکصد شرکت‌کننده در دومین روز پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

تهران (پانا) _ پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از روز گذشته سه شنبه ۱۵ اسفند در سالن رویداد شهید فخری زاده (لانه جاسوسی سابق) با حضور بیش از یکصد تیم و بیش از ۶۰۰ شرکت کننده آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از یکصد شرکت‌کننده در دومین روز پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

شرکت کنندگان در این چند روز، در سه بخش پویانمایی، بازی‌های موبایلی و نرم افزار‌های موبایلی با موضوع «واکنش‌های منفی جهان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه» با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این رویداد ملی در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است و کاربران شبکه های اجتماعی این رویداد را فرصتی برای کشف استعدادهای فعالان فضای مجازی توصیف کردند.

اسپانلو: بسیج ابتکار ارزشمندی را برای بسترسازی رویداد تولید محتوای دیجیتالی انجام داده است

مهدی اسپانلو، ناخدا یکم الکترونیک و یکی از شرکت کنندگان پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری، مسئله فضای مجازی است که در نیروی دریایی در حوزه جنگ های نوپدید در این حوزه به طور ویژه ورود کردیم. تولیدات دیجیتال یکی از مهمترین نیازهای کشور در شرایط کنونی است و بسیج ابتکار ارزشمندی را برای بسترسازی این رویداد انجام داده است که می تواند سرمایه جوانان دغدغه مند در این حوزه را جذب و به کار گیرد.

بصیری: کشف استعدادهای نهفته در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

مسعود بصیری مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان در حاشیه بازدید از رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج مطرح کرد:رویدادی که در حوزه فضای مجازی و دیجیتال از سوی بسیج در حال برگزاری است، یکی از بهترین رویدادهایی است که در کل کشور برگزار می شود؛ در این رویداد استعدادها از کف پایگاه های بسیج و جامعه که شاید دسترسی به دستگاه ها و مراکز علمی صاحب نام را ندارند شناسایی می شود.تولید کردن محتوا برای تغذیه ذهن از این حیث یک اولویت برای گردانندگان شبکه های مجازی در دنیاست، در مسئله فلسطین اگر محتوای دیجیتال تولید شود می تواند اثر زیادی در جهان داشته باشد. در این رویدادها می توان استعدادهای بسیاری را در حوزه تولید محتوای دیجیتال کشف و از استعداد آنها بهره گرفت.

اصلی: اضافه شدن بخش اقتصاد هنر به پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

حسن اصلی، منتور بخش انیمیشن رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: با سایر منتورها به بررسی بخش ایده‌های شرکت‌کنندگان رویداد پرداختیم و این دوره را از نظر ایده با دوره‌های قبل متفاوت دیدیم. انشالله فردا هم تولیدات نهایی شده و به داوری گذاشته می شوند.با توجه به اینکه در دوره های قبل خودم هم شرکت کننده بوده‌ام، این دوره ویژگی های متفاوتی با سایر رویدادها دارد؛ یکی این که تعداد شرکت کنندگان بالاتر رفته و سن شان هم پایین تر آمده که نشان می دهد استقبال از این رویداد بیشتر شده و محتواها هم نسبت به سالهای قبل بالاتر آمده است.

خلجی: دستگاه های دولتی از تولیدات دیجیتال بسیج پشتیبانی کنند

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: استعدادهای سراسر کشور در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در حوزه تولیدات دیجیتالی و نرم افزاری دور هم جمع شدند و نیاز است که دستگاه های مختلف در این رویداد حضور پیدا کرده و از این تولیدات برای بهبود خدمات رسانی پشتیبانی کرده و از آن استفاده کنند. این استعدادها در چنین رویدادی می تواند در حوزه بین المللی به کار گرفته شود و یکی از نیازهای ما در فضای مجازی، تولید محتوا است که با استفاده از این رویدادها می توان به این سمت گام بلندی برداشت.

باقری: رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج؛ اثری ماندگار در شناسایی استعداد پنهان نسل جوان و نوجوان

سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) استان لرستان در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، اثری ماندگار در شناسایی استعداد پنهان نسل جوان و نوجوان است، آن چیزی که امروز من در این رویداد دیدم تفاوت غیر پیش بینی و قابل تحسین آن نسبت به سال گذشته بود. آمار تولید تیم‌های شرکت کننده و نوع فعالیتی که آنان در این رویداد انجام می‌دهند بسیار حائز اهمیت است. ابزار جنگ دشمن، رسانه است و باید باورمان شود از اینکه دشمن تاکتیکش را عوض کرده و به سمت رسانه پیش رفته است.

معین: سطح کیفی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بالاتر از سایر دوره هاست

مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در حاشیه دومین روز پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: سطح کیفی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بالاتر از سایر دوره هاست؛ برآورد ما این است که کار خیلی متفاوت است و سطح کیفی هم بالاست. فرایند رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خیلی خوب است و سوژه رویداد هم برآیند موضوعاتی است که در استان ها مطرح شده و هیات داوران هم همین نظر را داشتند. شرکت کنندگان هم استقبال خوبی نسبت به سوژه این رویداد در خصوص جبهه مقاومت و نشان دادن جنایت های رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم غزه خود نشان داده اند و اقدام با تولیدات دیجیتالی کرده اند.

این رقابت‌ها تا روز جمعه ۱۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت و طی برگزاری مراسم اختتامیه، نفرات برگزیده معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار