علیرضا فخاری در گفت‌وگو با پانا:

انتخابات حاکمیت مردم بر مردم است

تهران (پانا) - استاندار تهران مشارکت مردم در انتخابات را از نشانه‌های شکل گیری مردم سالاری دینی دانست و گفت حضور مردم در انتخابات یکی از ارکان تشکیل دهنده حاکمیت مردم بر مردم است.

کد مطلب: ۱۴۶۱۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات حاکمیت مردم بر مردم است

آرمیتا رزاقیان_ علیرضا فخاری در گفت‌وگو با پانا در رابطه با حضور رای اولی‌ها در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم بیان کرد: هر شخصی که واجد شرایط است چه رای اولی‌ها و چه کسانی که از گذشته واجد شرایط بودند و در انتخاب‌های مختلف شرکت کردند همگی برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

فخاری تعبیر دیگر مشارکت مردم را توضیح داد و افزود: اگر ما با نگاه جامع به موضوع رای نگاه کنیم، چگونگی حضور مردم برای شکل گیری مردم سالاری دینی است.

استاندار تهران مشارکت مردم در انتخابات را از نشانه‌های شکل گیری مردم سالاری دینی دانست و گفت: این به آن معنا است که حضور مردم در انتخابات یکی از ارکان تشکیل دهنده حاکمیت مردم بر مردم است، این اتفاق چه از سرپنجه تدبیر رای اولی‌ها صورت پذیرد چه از طریق سایر مردمی که سال‌های سال پای صندوق‌های رای آمده و رای خود را دادند.

وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات امروز اظهار کرد: طی بررسی‌هایی که تا این لحظه انجام دادیم حضور و مشارکت مردم بالا بوده است. امیدواریم این شوری که مردم دارند در انتها تا بعدازظهر نیز ادامه پیدا کند و تا فرصت باقی مانده با حضور در پای صندوق‌های رای بتوانند رای خود را در صندوق بیاندازند.

خبرنگار : آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار