رئیس پلیس راهور استان زنجان؛

طرح بانوان فرهنگ‌یار و همیاران پلیس در نوروز اجرا می‌شود

زنجان (پانا) - رئیس پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه طرح بانوان فرهنگ‌یار و همیاران پلیس دو طرح مهم ترافیکی در نوروز امسال اجرا می‌شوند ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح‌های مختلف و ترویج فرهنگ درست ترافیکی سوانح رانندگی در نوروز به کمترین میزان برسد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح بانوان فرهنگ‌یار و همیاران پلیس در نوروز اجرا می‌شود

سرهنگ حبیب موسوی، رئیس پلیس راهور استان زنجان در همایش سراسری بانوان فرهنگ‌یار و همیاران پلیس که با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی و جمعی از همیاران پلیس در سالن همایش نیروی انتظامی استان زنجان برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروز شاهد ترافیک برون‌شهری خواهیم بود، اقدامات لازم و ضروری در راستای گسترش فرهنگ درست رانندگی و کاهش تلفات جانی باید صورت بگیرد که طرح‌های بانوان فرهنگیار و همیاران پلیس از جمله‌ آنهاست.

وی افزود: هدف از برگزاری همایش همیاران پلیس کاهش سوانح رانندگی است که با فرهنگ‌سازی می‌توان جلوی برخی از حوادث ناگوار را گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که با استفاده از پتانسیل بانوان فرهنگ‌یار و همیاران پلیس بتوان همانند کشورهای موفق در این زمینه شاهد کاهش سوانح رانندگی شد.

همچنین راویه قاسمی، رییس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان در ادامه اظهار داشت: از اول مهرماه امسال آموزش‌ها‌ی فرهنگ ترافیکی در مدارس ابتدایی استان اجرا شده‌اند.

وی افزود: خدا را شاکریم که این طرح به‌خوبی پیش رفته و بازخوردهای خوبی از سوی دانش آموزان و اولیا دریافت کرده‌ایم.

همچنین در این همایش از ۱۲ فعال حوزه ترویج فرهنگ ترافیکی در استان تقدیر بعمل آمد.

خبرنگاران دانش‌آموز: آیناز نوری و نغمه بیات

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار