معاون پرورشی آموزشگاه شاهد سردار شهید قاجاریان:

سرکشی بین دانش آموزان ، بزرگی و هنر نیست

نیشابور(پانا)- معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان گفت شهدا اول رفتارشان را بزرگ کردند ، شهید شدند. سرکشی در بین دانش آموز هنر و بزرگی نیست.

کد مطلب: ۱۴۶۸۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سرکشی بین دانش آموزان ، بزرگی و هنر نیست

حسین سرداری، معاون پرورشی آموزشگاه شاهد سردار شهید قاجاریان  با اشاره به شهید دانش آموز محمد حسین فهمیده گفت : جنگ واقعی همانند  بازی های  رایانه ای نیست که شما در گوشی هایتان بازی می‌کنید؛ در جنگ هر فرد فقط یک جان دارد و اگر بمیرد دیگر باز نمی گردد.

وی  در ادامه  به فیلم هایی که در رابطه با شهدا ساخته اند اشاره کرد و ادامه داد  : شهدا در عملیات هایی حضور پیدا می کردند که با جانشان هر لحظه در خطر بود و فیلم ها فقط بخشی از سختی آن فضا را می توانند نشان دهند.

حسین سرداری افزود : سعی کنید آدم های بزرگ  را الگوی خود قرار دهید و همانند آنها رفتار کنید و چه الگویی بهتر از شهدا.

وی در رابطه با اینکه چرا ایران به رژیم صهیونیستی موشک زد گفت : کنسولگری هر کشور همانند خاک آن کشور است و اسرائیل با حمله به کنسولگری ایران در واقع انگار به خاک خود ایران حمله کرده است.

وی در رابطه با اینکه چرا ایران پاسخ حمله ی آنها را داد ، ادامه داد : اگر کسی به شما سیلی بزند حتما جوابش را با سیلی می دهید. حال اگر کسی به شما سیلی بزند و شما پاسخی به او ندهید آن فرد دفعه بعدی به جای یک سیلی ، دو سیلی می زند. حال شما سیلی را همان حمله ی اسرائیل بگیرید. اگر به آنها جوابی سخت نمی دادیم آنها دوباره جرات می‌کردند به ایران حمله کنند و این اصلا خوب نیست.

حسین سرداری در آخر علاوه بر پاسخ دادن به سوالات دانش آموزان افزود: عملیات وعده ی صادق یک حمله نبود، بلکه دفاعی بود تا دوباره رژیم صهیونیستی جرئت حمله به ایران را نکند و حتما در رابطه با این عملیات تحقیق کنید و حرف های دروغین رسانه های خارجی را به سادگی باور نکنید.

دانش آموز خبرنگار: سجاد سرداری نیا

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار